') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

HJÄRTLIGT GOD SMÖRGÅSTÅRTSBAKELSE!!


Jahapp då var måndagen här! Vi har haft en lugn helg som blandannat resulterat i att Mollies garderob blev rensad och städad. Och jag har alltid trott att det var en klyscha att barnen växer så mycket över sommaren men inte nu längre! Av alla byxor hon hade kunde vi behålla endast 1 (!!!!) par. Så nu blir det till att fylla på.
För övrigt var det lugnt som sagt och vi laddar inför lite trevliga kalas och födelsedagar som kommer nu på hösten (min bl.a.... :)  )
 
Och på tal om firande så i slutet av Juli firade jag och min älskade sambo Peter 13 år tillsammans. Det var en vanlig tisdag och vi båda hade jobbat så vi gjorde ingen jättestor grej utav det. Dock så sa jag att han fick önska sig vad han ville till middag. Svaret brukar bli köttbullar eller Wallenbergare men denna gången ville han ha Smörgåstårta.
Inte mig emot!! Jag äääälskar ju det!!!
Men för att piffa till det så gjorde jag bakelser istället med små hjärtan som jag tryckte ut i paprika som dekoration.
Blev väldigt sött och uppskattat!
 

Till mitt ♥ på 13-årsdagen!
 

 

Som fyllning hade jag ett lager med vardera:
 
 
Skinkfyllning
Mjukost med skinka
Leverpastej blandat med grädde och bostongurka
Dekoration: Rökt skinka, skivad ost och grönsaker 
 
 
 
 
Har ni någon speciell "kärleksmåltid" ni brukar göra? Tipsa gärna! :D
 
 
Hoppas ni alla fått en bra start på veckan!  /Åsa.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!
Du ska absolut inte ha dåligt samvete för att du skriver så sällan, däremot så har jag dåligt samvete för att jag är så dålig på att skriva någon kommentar till dina inlägg.
Gott med smörgåstårtbakelser, fiffigt med små hjärtan.
I lördags blev det en avstickare med buss till Ullared, skitmycket folk, men kul att gå där, trängseln stör mig inte så mycket och det var lagom med folk i köerna.
I söndags var jag på Tupperware party så det blev lite nya burkar och askar införskaffade.
Önskar dig en fortsatt bra dag.
Kram <3

Svar: Hej Camilla! Vad härligt med Ullared! Jag vill också dit snart igen fast jag redan varit där två ggr i år! ;) Tupperwareparty är ju kul det ocksåå, var länge sedan jag var på ett sånt! Burkar behöver man ju alltid, eller hur?! ;)
Kram!
Åsa/En Sida Med Mat

2012-09-18 @ 15:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS