') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

EN MYCKET TREVLIG ÖVERRASKNING!!!


Hej på er!!
Sitter här och tar igen mig efter att vi röjt färdigt i garderoben...phu!!
Inte så rolig fredagsssyssla precis men å andra sidan är inte vädret så inbjudande heller. :(
Nu längtar jag verkligen efter högsommarvärme, sol och bad och ljumma grillkvällar.
 
Och på tal om grillkvällar då så måste jag berätta om ett mycket trevligt paket som kom på posten för nån vecka sedan.
Med jämna mellanrum så skickas produktprover till mig vilket såklart alltid är kul. Ibland blir man "förvarnad" men denna gången visste jag inte alls vad  det var för paket jag skulle hämta.
Det visade sig vara en låda full med "HELLMANS" produkter!
 
 
 
Gissa om jag blev glad!!
Jag har inte testat något av deras grejor tidigare förutom majonäsen och den ÄLSKAR jag!!
Smakar som hemlagad!!
 
 
Så här stod det på meddelendet:
 
 
 
  Häromkvällen när det faktiskt var grillväder så testade vi fyra av såserna.
 
Efter att ha läst på innehållsförteckningarna, vilket inte brukar vara så trevligt så måste jag säga att jag var positivt överraskad! Inte bara en massa konstiga tillsatser utan "äkta" ingredienser.
Som tex Thousand Island dressingen som innehöll gräddfil. DET hör inte till vanlighetrna.
 
Smaktest pågår.......
 
 
 
 
Mitt betyg på dressingarna är:
 
"Smokey Barbecue" : 5 av 5. Supergod!
"Thousand Island" : 4 av 5 . Jättegod, slår alla andra "färdiga" varianter jag testat.
"Curry & Pineapple": 5 av 5. Min favorit!! Outstanding.  Denna måste ni testa!
"Creamy Garlic & Herbs" 3 av 5. Helt okej! Men jag föredrar att göra egen vitlöksdressing.
 
 
 
Ska bli spännade att prova dom övriga dressingarna och majonäserna.
Lovar att återkomma med betyg!
Ni har kanske också testat dessa?
Vad tyckte ni? Eller ni kanske bara kör hemmalagde?
 
 
 
Ha en bra fredagskväll! Kram!/ Åsa.
 



Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej! Köpte med mig Hellmans Dijonäs-sås hem fr USA för ngr år sedan. Har inte hittat den i Sverige. Den är iaf jättegod!

Svar: Den har jag inte heller sett...låter god iaf. Hoppas att den lanseras här också!
Åsa/En Sida Med Mat

2012-07-06 @ 19:42:57
URL: http://matochbakverkstan.matmolnet.com
Postat av: Madde

Oj vad lyxigt att få hem en hel låda med goda såser och majonnäser :)
Måste ta och prova någon av dem.

2012-07-07 @ 17:57:01
URL: http://madeleinesrecept.wordpress.com
Postat av: Christel Hansson

Kan ju bara säja att dom var super goda.men tyvärr svåra att hitta i butikerna har jag märkt

2012-07-08 @ 15:53:59
Postat av: Therése

Hellmanns produkter har jag hittat på Ica Kvantum, Ica Maxi och Netto. Köpte en flaska med den som smakar curry/ananas. Ser fram emot att testa den vartefter till kött eller kyckling.

2012-08-12 @ 20:18:32
URL: http://theresematochbak.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS