') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

ALLA HELGONS DAG OCH DUMLEKOLA MED PEPPARKAKA!


God Middag! Hoppas att allt är bra med er denna lördag?
Själv fick jag sovmorgon ända till 7.40 och det är jag tacksam för! :D
Vet inte om det är hösttrötthet jag drabbats av denna senaste veckan men jag har varit så seg i kropp och sinne.....tycker ju att man borde vara piggare nu när man fått tillbaka den där timmen??!!
I alla fall så känns det bättre idag och våra planer för dagen är att tända ljus ochlägga blommor på alla våra nära och käras gravar och minneslundar. Jag tycker det är så mysigt och fint att gå där när alla ljus är tända.
En sak som slog mig dock är att det brukar verkligen vara svinkallt och vantarna på denna dagen men idag har vi 10 plusgrader! Hmmmm.....  :S







För ett par veckor sedan damp det ner några påsar från Fazer i brevlådan.
Innehållet bestod av några påsar Dumlekolor med pepparkakssmak som släpps i butikerna nu inför jul.
En påse åkte med till jobbet där kollegorna fick agera smakpanel och betyget blev mycket bra, dom gillade dessa skarpt!
Personligen tyckte inte jag att det var någon höjdare, jag hade velat ha en tydligare pepparkakssmak.
Men smaken är ju som bekant som baken så jag tycker absolut att ni ska testa dessa.




Ha en fortsatt ttrevlig helg! /Åsa.



Kommentarer
Postat av: Milo

Dumlekolor med pepparkakssmak är mitt nya favoritgodis!

2011-11-07 @ 22:14:39
Postat av: TinaGustafsson.com

Jag vill också prova men jag har inte hitte dem hos oss men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge heter det ju!

2011-11-13 @ 23:41:32
URL: http://www.tinagustafsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS