') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

KORS I TAKET!!! EN UPPDATERING!


Usch vad jag har dåligt samvete över att jag inte hinner med bloggen på samma sätt som innan!! :(
Jag har absolut inte tröttnat, det får ni inte tro. Och jag är så glad att så många kikar in här varje dag trots att jag inte lämnat något livstecken från mig på ett tag. Jag hoppas att ni kikar runt bland mina "gamla" recept och hittar något gott där.

Det som hänt här på sista tiden är att för ca 2 veckor sedan när jag var på väg hem från jobb så blev jag påkörd bakifrån när jag stannade innan en rondell. Föraren bakom mig såg inte att jag stannade och körde in i mig med full kraft!
Gissa om jag blev chockad och skakad! Det blev en ordentlig smäll och min bil klarade sig inte lika bra som jag trots allt gjorde. Så det har varit en massa "klydd" (skånska) med försäkringsbolag, verkstadsbesök, hyrbil, m.m......
Nu har försäkringsbolaget kommit fram till att dom inte lagar min bil eftersom det blev för stor kostnad. Så nu är vi på jakt efter en ny bil.
Det är detta som upptagit den mesta lediga tiden jag haft de senaste 2 veckorna.
Tänk så mycket bry för något man själv inte är orsak till!! Dessutom kostar det oss en massa onödiga pengar!
Fast visst, huvudsaken är ju såklart att jag är ok och det är jag! :D
Så med detta sagt så LOVAR jag er nya recept så fort detta är uppordnat!





Tänkte visa er lite bilder från ett ME&i party jag hade för några veckor sedan.
Barnen som var med botaniserade bland Mollies prinsessklänningar, skor, tiaror och annat.
Så här fina blev dom:






3 prinsessor och 1 prins?? Nädå, Mollies dagiskompis Isaak ville inte vara sämre han utan drog på sig samma kläder han med! Så sött!!!




Peter hade fullt sjå med att få alla att titta in kameran samtidigt......





Roligt hade dom och efteråt såg rummet ut såhär!
Jag tror dom hade dragit fram ALLT!! :D






Min goa väninna Cissi som säljer kläderna.
Vad tycker ni om deras kläder?
Vi älskar dom!!







Hoppas att ni får en riktigt härlig helg!!/Åsa.




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Jösses vilka söta prinsessor:)

2011-04-02 @ 16:30:17
URL: http://www.matsafari.blogspot.com
Postat av: Kryddburken

Du glöms inte bort!!! Blir lika glad varje gång jag ser att du uppat! Jobbigt läge med bilen och naturligtvis en massa att reda i med försäkring o hit o dit... Onödigt! Men tur som sagt att du mår bra och inte fått ont i nacken eller nåt annat tokigt! Hur söta små prinsessor har du inte här då?? För att inte tala om den söta lilla prinsen! ;-) Härliga bilder som vanligt och lilla busfian hon växer och växer... <3 Stor kram till dig du fina och ta de lugnt och känn ingen stress med bloggen! Vi finns kvar, tro mig! Hälsningar från Öland!

2011-04-02 @ 23:36:23
URL: http://kryddburken.se
Postat av: Carita

Kul med ett nytt inlägg! Tillhör en av dom som kollar varje dag. Hittade till min glädje min lille "prins" Isaac här idag! :-) Den grabben har verkligen kontakt med sin feminina sida. Kollade reklamskörden i morse och det fanns en katalog från Build a bear. Vad fastnade han för i den då? Jo, en vit katt med ceriserosa balklänning! :-) <3

2011-04-04 @ 07:56:35
Postat av: Camilla

Hej Åsa!

Ingen chans att man glömmer bort dig, jag går in varje dag och kollar om du har lagt in något nytt.

Förstår så väl varför du inte har bloggat den senaste tiden, skönt att du inte blev skadad.

Så fina "prinsessorna" blev.

Önskar dig en fortsatt bra dag.

Kram

2011-04-04 @ 15:14:08
Postat av: Anna

Å fy! Jag vet exakt hur det är, man får sig tankeställare om vartannat med att man blir arg för att det är något man själv inte orsakat. Men det bästa är att du klarade dig bra!!!! Glad att du uppdaterat också, men det finns massor med gott här så det är ingen risk man blir "mätt" ;-) KRamar i massor till dig!

2011-04-04 @ 17:44:41
URL: http://iannasliv.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hejsan, jag hittade din blogg idag efter att jag googlade något. Vad det var kommer jag inte ihåg vid det här laget för jag har gått igenom väldigt många sidor och hittat så många goda recept som jag har sparat bland mina favoriter!

Några godsaker lär jag försöka baka till min sons födelsedag om ca två veckor :)

2011-04-11 @ 14:41:56
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS