') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

JAG SKA INTE GÖRA NÅGRA KANELBULLAR IDAG........


...ska ni det?
Jag önskar verkligen att jag hade hunnit med det idag men det gör jag inte. :(
Alldeles strax ska vi på "Öppet Hus" på Mollies dagis så kanske det blir några där......
Fast lite kanelinspirerat har det varit idag ändå för i skolan idag gjorde vi "KanelColeslaw".
Mycket spännade variant!!
För er andra som är sugna på kanelbullar så får ni en bild från förra årets kanelbullebak:





Kanelbullar från ett tidigare bak....jag gillar när det är många "varv".








Om man har ont om tid eller inte orkar vänta på att det ska jäsa så tipsar jag om denna utomordentligt goda "Kanelbullekakan":




Receptet hittar ni HÄR!





Ha en fin Måndag allihopa!!! /Åsa.



Kommentarer
Postat av: Emmy

Då är vi två. Men jag bakar å andra sidan aldrig bullar... Jag lyckas aldrig med dem så jag har gett upp...

2010-10-04 @ 21:41:10
URL: http://remsansbistro.blogspot.com
Postat av: allice

Jodå, Allice var sååååå duktig o bakade kanelbullar. Börjar chocka omgivningen med mitt bakande hahahaha

2010-10-05 @ 15:52:12
Postat av: MATBLOGGEN



Såå gott !! :)

Mums

Postat av: Therese

Nä jag hade inte heller bakat några kanelbullar, vi fick dock på jobbet. Håller dock på att vara dags att baka några igen.

Önskar dig en fortsatt härlig vecka

2010-10-05 @ 21:38:53
URL: http://vxlhaxanfranorrland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS