') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

HEJ DÅ JULEN 2014...,,,..HEJ TACOTIDER!


Då var juldagarna över för denna gången. Känns lite vemodigt men ändå skönt. Skönt för att ett nytt år väntar med nya möjligheter och erfarenheter. Året som gått har varit tufft och omvälvande för mig på ett personligt plan. 
I slutet av januari satt jag hos min älskade pappa när han drog sitt sista andetag och somnade in. Han hade varit svårt sjuk en längre tid så för honom kom döden som en befrielse. Saknaden är tung emellanåt men jag plockar fram alla fina minnen jag har då. 
I somras kom nästa stora förlust när min nära väninna förlorade sin yngsta dotter. I såna lägen känns livet så orättvist och man undrar vad det finns för mening med en sån sak?
 Nu känns det dock som vi i vår familj iaf landat i alla förändringar som skett i år och kan se framemot nästa år. Det jag/vi har lärt oss är att ta inget för givet och att allt kan ändras i ett slag.

Nu till något mer upplyftande.... Som säkert flera med mig så stod all julmat mig upp i halsen så igår blev det tacopaj till middag. Tror aldrig en tacopaj varit så god förut! ;)


MUMS!!!




Lite juligt blev det ändå med den röda paprikan...haha! 
Tror inte att ni behöver/ vill ha recept på Tacopaj va? 
Skulle så vara fallet så bara hojta till i så fall. :)


Hoppas ni alla haft en skön jul! 
Kram! /Åsa 



Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

2014-12-27 @ 18:27:56
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Anonym

Ser gott ut. Tar gärna receptet 😉

Svar: Då ska jag skriva ner det! :)
Åsa/En Sida Med Mat

2014-12-29 @ 21:10:17
Postat av: Anonym

Kan du snälla skriva receptet såg super gott ut

Svar: Hej!Javisst det ska jag fixa! :)
Åsa/En Sida Med Mat

2015-01-22 @ 09:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS