') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

ÄPPELTIDER OCH LIVSTECKEN!!


Heeeeej på er!!Jodå, jag lever och mår väl! :)Sedan mitt senaste inlägg har det dock hänt väääldigt mycket i livet.....jag har äntligen kommit igång på allvar med träningen. Därav avsaknaden på smarriga kakrecept. ;)Är ju inte så kul att slita på gymmet och sen "förstöra" allt med godsaker. Och för ca två månader sedan flyttade vi in i vårt nyinköpta radhus mitt i byn, så nu är vi inga lantisar längre. Ja så det är fullt upp....men ni är så många som vill att bloggen ska fortsätta så jag ska verkligen försöka att uppdatera oftare! Idag har Mollie och jag lagat en saftig äppelkaka och kokat äppelmos. Har massor av äpplen att göra av med så det blir nog en del bakande framöver. Ska lägga upp receptet snart men just nu provar jag att blogga från mobilen så väntar lite med det ifall det nu inte funkar. Lite frestande bilder får ni så länge i alla fall! Myyycket kanel ska det vara! Ja, just det ja! En annan stor grej är ju att Mollie har blivit stora tjejen och börjat i förskoleklass! En riktig 6-åring med allt vad det innebär...;)Ha det bäst alla, hörs snart igen! / Åsa



Kommentarer
Postat av: Milo

Kul att du uppdaterar! :) Kan du inte skriva lite om vad du äter nu när du tränar?

2013-11-10 @ 10:04:45
Postat av: Carita

Men tjooo! :-)

Måste säga att det har blivit längre mellan gångerna att jag kollar om du skrivit något, så det var en glad överraskning här på måndagsmorgonen :-) Äpplekakan ser smarrig ut!

2013-11-11 @ 07:38:36
Postat av: Nea

Vad jag blir glad av att se att du fortfarande är aktiv. :)
Tittar in då och då och söker inspiration men även jag har haft fullt upp så nu var det ett tag sen.
Men nu ska jag sätta mig och titta lite. :)

2013-11-24 @ 07:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS