') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

LITE NYA PRODUKTER.......


En rolig "bieffekt" med att ha en blogg är att man erbjuds att prova en massa nya saker som ska komma ut i affärerna.
Nu ligger ju jag lite efter i uppdateringarna så antagligen har dessa produkterna som jag skriver om idag redan funnits ute ett tag....



Först ut är KETTLE CHIPS. Jag hade ärligt talat varken testat eller hört talas om dessa innan jag fick dom, men tydligen är dom väldigt efterlängtade av många nu när dom lanserades i Sverige.
Jag fick prova tre sorter och alla var goda men en stack ut lite extra!




Dessa tre sorterna testade vi och min favorit blev......




.....denna! "Cheddar & Red Onion"  Jättegoda chips!



HÄR kan du läsa mer om KETTLE CHIPS och deras historia.







Sedan har jag även fått ett trevligt paket från RISENTA (älskar deras produkter). Dom har lanserat tre olika askar med solrosfrö för olika ändamål.
Än så länge har jag bara testat solrosfröna avsedda som salladstopping och jag ger dom bra betyg! Dock gillar jag när fröna är rostade men det kan man ju göra hur lätt som helst själv.




Såhär ser askarna ut.







Har ni testat något av dessa produkterna än?














Kommentarer
Postat av: Nea

Åh, kettle chips! Det finns en jättegod smak som heter honey barbeque om jag inte minns fel, testa den! :-)

2012-01-05 @ 19:49:06
Postat av: Emmy

Jag har förstått att det inte är lätt att få till en förändring när det gäller skolmaten, men lyckas andra skolor/kommuner så borde vi också kunna. Det är roligt att det finns så många engagerade människor!

2012-01-06 @ 00:24:49
URL: http://remsansbistro.blogspot.com
Postat av: Mårtenssons kök

Hej och kul att se dej på banan igen även om det var ett tag vi kikade in här:)

Kettlechipsen har vi köpt för ett tag sen, men inte testat denna nya smaken (?) med cheddar. Det måste vi ju kanske göra för vi tyckte faktiskt chipsen var riktigt bra!



Ha en fortsatt skön helg,

Mårtenssons



PS Vilken härlig resa ni hade till Grekland, man längtar ju verkligen efter värme o sol nu...

2012-01-07 @ 14:01:11
URL: http://martenssonskok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS