') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

BLOGGPAUS OCH MACARONS!!


Hej på er alla trogna läsare!! Här blev det visst en ofrivillig bloggpaus...... :O
Har så dåligt samvete över bloggen och alla som kikar in här för att se nya inlägg.
Men snart är det semester för mig så då kan ni lätt räkna med många nya recept!
En sak som jag har blivit helt frälst i på sistone är att baka Macarons!! Det tog ett bra tag innan jag vågade mig på att baka dessa små luriga rackare men nu har jag gjort det några gånger och med lite varierande resultat.
Jag lovar att återkomma med detta i ett eget inlägg. (Det kommer bli långt... ;)!!!  )





Ja, såhär fina kan dom faktiskt bli!!






Ha nu en riktigt trevlig helg!! /Åsa.




Kommentarer
Postat av: Therese

Så kan det ju bli ibland. Jag har just haft en pause själv pga att bilderna tjorvade men nu ha jag kommit igång igen. Känns riktigt kul att vara tillbaka.

Önskar dig en trevlig semester (själv går jag v 30 lite långt bort)!!

2011-06-19 @ 07:33:39
URL: http://vxlhaxanfranorrland.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej Åsa!

Du är så välkommen tillbaka på bloggen igen.

Förstår att det kan vara svårt att få ihopa tiden med familj och jobb, så du behöver inte vara orolig för att vi som läser din blogg ska ta illa upp, jag gör det i alla fall inte, alla har rätt till en paus i bloggandet.

Önskar dig en fortsatt bra dag.

Kram

2011-06-20 @ 14:56:39
Postat av: Allice

De var jättegoda, Åsa!!!

2011-06-21 @ 00:27:14
Postat av: Anna

Ha en inte dåligt samvete för det! Men jag vet, det är lättare sagt än gjort! Man vill så mkt, men man kan ju inte hinna allt! Hoppas du har det bra och hinner med en massa annat skoj istället, som att njuta med familj! Själv har jag semester först v.32 så det känns som en evighet tills dess! Trevlig midsommar till dig och din familj, verkar som att vi kanske får en riktigt traditionell svensk midsommar i år ;) Kram Anna

2011-06-22 @ 18:26:35
URL: http://iannasliv.blogspot.com
Postat av: Linn Karlsson

Hej hej vad spännande dina inlägg är! kommer verkligen att läsa dina inlägg igen. =) Ha en kul dag =)

2011-06-28 @ 03:06:50
URL: http://jade.se/reseerbjudanden
Postat av: Viktoria - Pinkpastry

Hittade previs hit, vilka fina macarons. Ser fram emot när du kommer tillbaka.

2011-07-04 @ 21:34:02
URL: http://pinkpastry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS