') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

I dag för ett år sedan........


.....var det utan tvekan den värsta dagen hittills i mitt liv!
Det var då Mollie lyckades välta diskmaskinen härhemma och få det heta kaffet från kaffekokaren ovanpå över sitt huvud.
Fyyy vad hemskt det var!! När jag skulle torka bort kaffet så lossnade all huden och jag förstod att vi måste till sjukhus, snabbt!!
Så vi åkte ambulans med blåljus in till Malmö.
Hela tiden var man tvungen att visa sig stark för Mollie, men när Peter kom gick jag ut ur rummet och bara storgrät. Har nog aldrig gråtit så mycket i mitt liv på en dag....
Då var jag helt övertygad om att hon skulle få men för livet med tanke på hur hon såg ut!
Men idag 1 år senare syns det inte ett spår av olyckan!! Helt otroligt!!
Och vi är  tacksamma att det trots allt gick så bra som det gjorde!





För ett år sedan........ Med ett stort bandage med en silverplatta under.






Detta är taget i Januari och inte ett spår syns av olyckan!






Nej det blev inte mycket mat i det här inlägget, men det kändes som att jag ändå ville uppmärksamma denna dagen och att det faktiskt finns lyckliga slut! <3






Ha en bra dag allihopa! /Åsa.









Kommentarer
Postat av: Martina

Usch va hemskt, när det händer ens barn något så blir man ju helt galet skärrad!! Vilken tur att det gick bra.

2010-05-12 @ 19:23:09
URL: http://www.matochodla.blogspot.com
Postat av: Kryddburken

Nu trillar tårarna på mina kinder när jag läser, känslig som man är... Så otroligt maktlös man blir när det händer barnen något... Man kan nog aldrig föreställa sig såna här olyckor om man inte upplevt de någon gång, för man vill inte tänka tanken... Peppar, peppar så har ingen tok-allvarlig olycka varit framme här än mer än rejäla skrubbsår & blåklämda fingrar, och de är jag glad för! Många tankar till dig och familjen och världens sötaste Mollie idag!!

2010-05-12 @ 22:13:05
URL: http://kryddburken.se
Postat av: allice

huga, vad jag minns den kvällen. Innan jag fått tag på dig och fått alla detaljer. Kroppen är ett fantastiskt organ, som kan så mycket själv. Ha de o vi hörs.

2010-05-13 @ 11:04:34
Postat av: Emmy

Usch, mitt hjärta värker när jag läser... Finns inget värre än när barnen skadar sig, även om det i slutet blir bra. Lilla tjejen... Så skönt att allt gick bra. Kram på er båda!

2010-05-13 @ 15:08:19
URL: http://remsansbistro.blogspot.com
Postat av: Annica

Jag blir helt tårögd...har inte varit med om samma sak men jag kan riktigt känna känslan....Finns inget värre än när det händer barnen något...Vilken lycka att det Mollie inte fick några men för livet....kram på er

2010-05-14 @ 12:40:09
Postat av: Therese

Va det 1 år sedan det hände?, huuva,..

Man känner sig ju så maktlös när det kommer till barnen, skulle ju vilja byta plats med dom när dom har ont...

Så skönt före er och mollie att det inte blev några framtida men, hon har ju fått riktig långt år lill tjejen..

Kram på er...

2010-05-17 @ 21:00:59
URL: http://vxlhaxanfranorrland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS