') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

Jag är på gång........


.....med att lägga in nya recept!
Tack till alla er som inte "övergett" mig utan fortsätter kika in! :D
Nu har jag snart lite långledigt, men den sista tiden har varit tuff med tre prov, en tenta, och ett projektarbete. Och till råga på allt så har vår kamera pajat så jag kan inte ladda upp bilderna på det jag har lagat... Men en ny är på väg att inhandlas, förhoppningsvis denna helg.
Så alldeles snart är jag tillbaka igen med massor av godsaker och andra nyheter!



Bjuder på en bild av några fruktansvärt goda Citron & Vanilj Cupcakes som jag bakade till Sveriges nationaldag:




Bilden är tagen med Peters mobil, så den får ni ha lite överseende med... ;)




Recept kommer!





Hoppas ni alla har det bra! /Åsa.



Kommentarer
Postat av: samira

Hej!



Jag kikar in då och då och blir så glad när du har uppdaterat. Tycker din blogg är toppenbra och jag har provat många av dina recept.)



Kram

2010-06-13 @ 13:33:04
URL: http://dittlivdittval.blogg.se/
Postat av: Jenny

Snuskigt goda var dom, uppfriskande.

2010-06-13 @ 23:18:11
Postat av: Ann - Tänk om jag ändå hade en blogg...

Har dig på bloglovin så här missas inget.. =)



Ang. våra hönor så har räven varit framme både på morgonen och mitt på dagen. Även när hunden varit ute i hundgården precis i närheten. Förra sommaren när sambon satt och åt lunch i godan ro i köket kom rävuslingen och tog tuppen precis utanförs köksfönstret. Inte så lite lite fräckt!



2010-06-15 @ 19:14:02
URL: http://www.annsann.com
Postat av: Jennys matblogg

Så fina! :) De ser jättegoda ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS