') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

NY DESIGN OCH HELSINGÖRSSHOPPING!


Som ni ser så har jag fått nytt utseende på bloggen. Karin heter tjejen som fixat det till mig och jag är jättenöjd!!
Har ju haft bloggen i snart 1½ år så det kändes som det var dags att förnya sig....
Nytt är sökfunktionen där ni kan söka på olika ingredienser för att komma till olika recept.
Jag hoppas att även ni gillar den nya designen!




I förrgår tog vi med oss syterdottern Ellen och åkte till Helsingör i Danmark.
Jag bara äääälskar att åka dit och minst en tur om året blir det! Sen att man inte handlar så billigt längre pga av kronkursen får man förtränga.  ;)
Jag har några "måsten" när jag handlar där och det är bla deras goda majonäs, stor skillnad mot vår svenska!!







Peter utbringar den obligatoriska ölskålen på färjan över.....
Barnen äter röd pölse såklart!





Varmt som sjutton var det och svetten bara rann av oss, så vi var ju "tvungna" att svalka oss med lite (dyr!!) glass....




 
Gågatan där allt händer....





En dansk köttaffär....som jag aldrig kan handla i eftersom jag alltid glömmer kylväskan hemma....




2 nya (för mig i alla fall) sorters cider fick följa med hem till Sverige......




....och Baccardi Breezer som är såååå himla gott!! Vet inte vad dom kostar här i Sverige, men där kostar dom ca 20:-.......





En av flaskorna med vattenmelonsmak avnjöts direkt!!!




En annan sak som jag har "dille" på är att hitta nya sorters pasta.
Som dennna tex....




Och sist men inte minst, den DANSKA Majonäsen!!






Någon av er som också har vissa saker ni MÅSTE handla om ni kommer till ett visst ställe??








Ha det bäst!/Åsa.






Kommentarer
Postat av: Kryddburken

OHHH VA FINT!! Riktigt snyggt och passar himla bra ihop med dig också!! Helt rätt!! Mysig liten tripp ni verkar ha haft, det är alltid kul att komma iväg å shoppa lite! ;-)

2010-07-23 @ 14:05:29
URL: http://kryddburken.se
Postat av: I Nadjas kök

Vad fint det blev! Nu blev jag också sugen på att byta design men jag e ju så dålig på det.

2010-07-24 @ 08:50:32
URL: http://www.nadjaskitchen.se
Postat av: allice

Supersnygg blogg blev det. Såg ut som det blev en lyckad dag i Helsingör iaf. Ha det så gott.

2010-07-24 @ 14:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS