') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

VINNAREN ÄR DRAGEN!


Efter mycket skrivande och klippande, (jag är inte så modern att jag använder mig av dragningssystem på nätet... ;)  ) är nu vinnaren i tävlingen om fina priser från INREDA.COM dragen!




Den lyckliga vinnaren blev Lotta Mårtensson!! 
 



STORT GRATTIS till dig!!
Ditt pris kommer så fort du mailat mig din adress.

Hoppas du får mycket glädje utav dina fina saker!





Jag vill tacka alla som ställt upp i tävlingen, synd att alla inte kan vinna.
Men nu vet ni i alla fall var ni kan hitta dessa fantastiskt fina produkter.



Än en gång stort tack även till ANNELI på INREDA.COM som sponsrat. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS