') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

IDAG FYLLER JAG 1 ÅR + ABSOLUTA FAVORITRECEPTET!


Ja, tänka sig att det har gått 1 år sedan jag "startade" bloggen och gjorde mitt allra första inlägg.
Jag vill rikta ETT STORT TACK till alla er som följt/följer min blogg!
Det är ni som gör detta så kul!
Hoppas ni hänger med ett år till! :D







Detta första året har resulterat i :


♥ Ca 200 recept

♥ Över 70 000 besökare

♥ Många nya "bekantskaper" i bloggvärlden

♥ Många härliga trogna läsare

♥ Massor med nya rätter vi provat härhemma






Alltså ingen dålig summering av mitt första bloggår!




Nu vill jag ha er hjälp att sammanställa en grej..
Jag har själv klurat och klurat på vilka två recept, (ett inom matkategori, och inom bakkategorin)
jag tycker har varit mina ABSOLUTA favoriter under det gångna året.



Och nu är jag överens med mig själv! :D



Så då vill jag veta vad NI tycker!!!
Av dom recepten ni provat här så meddela mig vilket som var ER absoluta favorit.
Gärna inom båda kategorierna.....



Så ska jag sammanställa det och sedan jämför vi om vi tyckte likadant.
Spännande.....




Hoppas ni är med på detta, skulle vara sååååå roligt!











Nu ska vi fira denna dagen med den här goda kakan!
Skulle egentligen bjudit på den ikväll då jag hade planerat in ett Me & I party.
Tyvärr blev Mollie sjuk så jag har fått flytta fram det.

Men då blir det ju mer kaka till oss....... ;)





Receptet kommer inom kort!






Än en gång, tack för detta året!! /Åsa.




Kommentarer
Postat av: annicka

Min familj tycker om när jag lagar efter dina recept.Favoriten är Tagliatelle med kycklingfilé och citronsås .Det är så annorlunda och fräscht.Dinkelfranskbröd är också en favorit.

2010-02-08 @ 12:49:04
Postat av: I Nadjas kök

fantastiskt! Ett stort grattis från mig. Jag ser fram emot ännu ett år med din blogg...minst :D



Nadja

2010-02-08 @ 13:45:57
URL: http://www.nadjaskitchen.se
Postat av: Sara

Underbart! Grattis från oss!!! Hälsa familjen!

2010-02-08 @ 15:06:18
URL: http://saralillan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis! Du är en av mina absoluta favoritmatbloggar. Många av dina recept har funnits på matlistan eller bara mumsats på.



Återkommer med favoriten. Måste tänkas till. Kakan på bild i inlägget såg iaf spännande ut!

2010-02-08 @ 15:35:47
Postat av: Chezsofia

Grattis på ettårsdagen!

2010-02-08 @ 16:48:38
URL: http://www.chezsofia.bloggsida.se
Postat av: Jessica

Ett jättegrattis på 1 årsdagen. Ser fram emot att följa med på resan 1 år till =)

2010-02-08 @ 17:20:31
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Therese

Stort grattis på 1-årsdagen, visst går tiden fort.

Jag hänger självklart med 1 år till.

Kram

2010-02-08 @ 21:01:03
URL: http://vxlhaxanfranorrland.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hejsan!!

Grattis vi här hemma gillar din LASAGNE MED KYCKLING OCH BACON!!

Kakorna som drog mest skruv är nougatgrottor!!

Men jag kan säga att allt som går under ÅSAS mat går hem bara det inte är svamp eller oliver i :-)!!



Kram Pia o Linus

2010-02-08 @ 23:33:22
Postat av: Anette

Jag hänger med fortsättningsvis!

2010-02-09 @ 07:52:17
Postat av: Ullis i Jemtland

Grattis!! Klart jag hänger med!! är in och kollar din blogg varje dag!! Ha det så bra!

2010-02-09 @ 09:40:14
Postat av: Birgitta Regander

Grattis i efterskott Åsa och tack för en fin blogg!! Hoppas du har firat ordentligt och att du fortsätter att blogga!!!

KRAM

Birgitta Birran Regander i Hörby

Usch..är så trött på snön..ska visst komma mer..längtar efter sol o värme o vår lilla bebis som kommer i juli:)

Kakan ser himla god ut..väntar på receptet:)

2010-02-09 @ 17:08:06
Postat av: Helena S / Bara en kaka till

Grattis till första året! Jag hänger absolut med i ett år till! :-)

2010-02-09 @ 19:05:53
URL: http://www.baraenkakatill.se
Postat av: Familjen Lindberg Wiberg

Grattis! Jag måste säga att det har alltid varit lika gott vad vi än har lagat av dina recept. Häromkvällen gjorde vi kasslergratäng med Örtagårdssåsen. Vad snabbt det gick! I like! Den blev jättegod. Jag har aldrig köpt den såsen tidigare. Lycka till med bloggandet!

2010-02-10 @ 08:32:55
Postat av: allice

Matrecept: Ryggbiff med täcke.

Bakrecept: Fudge med turkisk peppar

2010-02-11 @ 17:56:25
Postat av: Camilla K

Grattis i efterskott på 1års-dagen! Det är helt omöjligt att svara på vad jag har för favoriter bland dina recept...det finns ju så många...så det måste jag fundera vidare på!



Kramar från Camilla i Motala

2010-02-15 @ 15:39:03
URL: http://camillak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS