') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

AWARD!


Jag har fått en AWARD av Jessica ( Hallon och blåbär ) och en av Nadja (I Nadjas Kök  ).
Tack snälla ni för detta!!

                                     
      

 [kreativ_blogger_award1_thumb_70211650.jpg]


Så här funkar det när man mottagit denna fina utmärkelse:

 

  • Kopiera awarden till bloggen.
  • Länka till personen du fått awarden av.
  • Berätta 7 intressanta fakta om dig.
  • Välj 7 andra bloggar att ge awarden till.
  • Länka till deras bloggar.
  • Lämna en kommentar på deras bloggar att dom fått en award dig.
  •  




    Nu har jag funderat på vilka 7 intressanta fakta om mig själv jag ska "avslöja".
    Inte världens lättaste då jag tycker att jag uttömde mig i 100 frågorsutmaningen.
    Men, men, håll till godo.... :  ;)




    Jag är näst yngst i en syskonskara på 6 syskon!

    ♥ Var enormt mörkrädd ända fram tills jag fick min första egna lägenhet, då vände det helt plötsligt.

    ♥ Hatar orättvisor och när det går fel till på andra sätt. Kan därför inte längre se program som "Kalla fakta" och " Uppdrag granskning" .
    Jag blir så upprörd att jag mår fysiskt dåligt!

    ♥ Min dotter Mollie har mig lindad runt sitt lillfinger..... <3

    ♥ Kör ofta för fort....... men har än så länge inte hamnat i en hastighetskontroll. Peppar, peppar.....

    ♥ Första maträtten jag lagade själv var Köttfärsfyllt Franskbröd för en herrans massa år sedan.

    ♥ Mitt matintresse väcktes av min mamma (som var kallskänka) och när jag sommarjobbade i köket på ett dagis då jag var 13 år.




    Ja det var det....


    Nu ska jag utse 7 andra bloggar och det är ju många som redan fått denna och då vill jag inte välja dom igen.
    Så här kommer mina 7 val:



    1.  FROSTROSOR


    2.  REMSANS BISTRO


    3. FRIDAS RECEPT


    4. JENNY /BEING FAMOUS


    5. HEMMA HOS KLARA


    6. TÄNK OM JAG ÄNDÅ HADE EN BLOGG


    7. STARMAMAS BLOGG



    Än en gång tack för denna Award!!/ Åsa.






    Kommentarer
    Postat av: Helena

    Tack snälla söta för Awarden :)



    Kram Helena

    2010-02-04 @ 22:03:26
    URL: http://www.klarafardiga.blogspot.com
    Postat av: Emmy

    Åh, tack så mycket!

    2010-02-05 @ 01:49:51
    URL: http://remsansbistro.blogspot.com
    Postat av: Anna

    Spännande med lite info... Köttfärsfylld franskbröd lät intressant... ;-) Trevlig helg! /anna

    2010-02-05 @ 09:36:56
    URL: http://iannasliv.blogspot.com
    Postat av: Therese

    Ingen kaviar på bullarna? ha ha,

    Vad härligt med så många syskon..

    Mvh

    2010-02-08 @ 10:57:19
    URL: http://vxlhaxanfranorrland.blogspot.com/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    Till bloggens startsida


    bloglovin

    RSS