') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

BEAUTIFUL BLOGGER AWARD!


Jag har fått den här fina utmärkelsen av två andra duktiga matbloggare.
Tack snälla Linda med fantastiska "KRYDDBURKEN" och stort tack även till Ann med "Tänk om jag ändå hade en blogg"!!







Nu så ska jag nominera 7 av mina favoritbloggar och det är ju inte det lättaste....
Det senaste året tycker jag att det fullständigt exploderat med bra mat&bakbloggar.
Först och främst så hade jag ju valt nedanstående bloggar.


Kryddburken - Nr 1 enligt mig och det var hon som inspirerade mig att starta en matblogg!
Tänk om jag ändå hade en blogg - Ann gör otroliga tårtor och smarrig mat!



Men eftersom dessa redan blivit nominerade av andra så låter jag dom gå vidare till några andra bloggar.
Dessa här besöker jag, om inte dagligen så i alla fall så ofta jag kan:




Hallon och Blåbär - Jessica har jättebra recept och många goda kakor!
Matbloggen - Jenny som gör farligt goda saker...vågar knappt gå in där!
Prima Läckerheter - min svägerska Camilla som nyligen börjat matblogga. 
Camilla K - här hittar man massor av bra recept,  på ALLT!
Remsans Bistro - Emmy som bloggar om goooda drinkar, mat och mycket annat!
Passion for baking - Manuela som gör såna bakverk som man själv bara kan drömma om!!
Växelhäxan - Therese från Norrland. Här hittar man alltid nåt att laga!





Och nu så ska jag även berätta sju saker om mig själv......en hel del om mig finns redan att läsa HÄR.
Men efter lite funderande kom jag på sju saker som jag inte tror står med där:


1. Att föda barn var det häftigaste jag varit med om!!
Visst gjorde det skitont men jag skulle lätt göra om det!!


2.
Var otroligt mörkrädd när jag var liten. Jag brukade hålla i min storebrors hår (vi hade sängarna bredvid varandra) när jag blev rädd. Kanske därför han är flintis idag??! :D


3. Jag fullkomligt hatar Getost, Chévre och Fetaost gjord på fårmjölk!! 


4. Jag kan alla repliker i hela GREASE filmen utantill......


5. Dricker numera enbart koffeinfritt kaffe.


6. Kan inte åka karuseller utan att få dödsångest, inte ens barnkaruseller.....


7. Är perioderare när det gäller att lösa korsord, ibland fuskar jag och googlar efter dom rätta orden......




Puh....det satt långt inne!!. Fy, vad det är svårt att berätta något intressant (?) om sig själv!





Tack Linda och Ann än en gång!!
 



Kommentarer
Postat av: Ann - Tänk om jag ändå hade en blogg...

Tack för din fina kommentar om mina tårtor! Jag kan erkänna att jag själv inte fattar riktigt hur jag får till det ibland.. =)

2010-08-15 @ 14:48:01
URL: http://www.annsann.com
Postat av: Jessica

Tackar för awarden =), alltid lika kul att få en liten utmärkelse.



Håller med dig om att föda barn, så häftig upplevelse och skulle nog också kunna göra det hur många gånger som helst. Dock skulle jag gärna skippa graviditeten =).

2010-08-15 @ 18:00:00
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Matbloggen



Tack snälla du för awarden !! :)

Så fina ord :)

Postat av: Emmy

Tack så jättemycket! :-) :-)

Det är så roligt att läsa om alla människor bakom bloggarna, även om jag tror alla har lika svårt att hitta på något man själv tycker är intressant.

Får ta en nostalgi kväll ihop och titta på Grease, sippa drinkar, och äta en massa gott ;-) Kram.

2010-08-16 @ 03:07:38
URL: http://remsansbistro.blogspot.com
Postat av: ANna

Kan också alla repliker i Grease, och Dirty Dancing med för den delen. Nötte ut de videobanden när jag var yngre så mamma fick köpa nya... Men det var det värt! Kul o få läsa lite saker om dig! Kram Anna

2010-08-16 @ 13:49:56
URL: http://iannasliv.blogspot.com
Postat av: Manuela/passionforbaking

tusen takk for en kjempefin Award min første Award jeg har fatt.

skrev takk til deg på bloggen min igar men ikke sikkert du fikk den...så takker jeg deg her engang til

Tusen hjertelig takk for Award.

Hilsen Manuela

2010-08-16 @ 20:08:31
URL: http://www.passionforbaking.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS