') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

EGGSANDWICH ELLER "ÄGGAMAD" SOM VI SÄGER I SKÅNE.......


Än så länge har vi verkligen haft tur med påskvädret här nere i Skåne!
Imorse var jag ute på en riktigt skön powerwalk i solskenet. Så härligt.
Hungrig som en varg var jag när jag kom tillbaka så det krävdes en lite matigare frukost...
Då gjorde jag en härlig macka med stekt ägg, tomater, rödlök och nyklippt krasse på toppen.
Underbart gott!!
(Peter fick en också trots att han bara "latat" sig härhemma..hi,hi.)





Rejäl macka som man står sig länge på!





Snart går bilen till IKEA där vi ska försöka hitta en ny tv-bänk.
Känns som om vi inte kommer vara ensamma där....vi väljer ALLTID fel dag att åka dit!
Förr bekom det mig inte nämnvärt med mycket folk, trängsel och långa köer men nu får jag nästan panik! (Ullared är ett undantag ;) )
Kan det ha med åldern att göra??!!





Ha en fortsatt trevlig helg!/Åsa.



Kommentarer
Postat av: Millan

Jag börjar undra om det inte är lika mycket folk ALLTID på IKEA?



Trevlig påsk!

2010-04-03 @ 14:42:14
URL: http://www.saltpeppar.se/blog
Postat av: Allice

Mackan ser supergod ut, och en goooo o glaaa påsk till er.

2010-04-03 @ 15:08:35
Postat av: Weronica

Sökte efter recept på daimcheesecake och kom till din sida och nu tror jag att jag är kär! Har kakan i ugnen i skrivande stund och kollar runt bland dina recept. Jag vill laga (nästan) allt å helst på en gång =) Mycket fina och bra bilder. Keep up the good work! Hit kommer jag tillbaka =))

2010-04-03 @ 18:13:08
Postat av: Birgitta Regander

Mums vilken smaskig äggamada:)

Är inte riktigt så fint väder idag..rena hösten!

Ska hem till svärföräldrarna och äta resterna från påskbordet och har precis gjort en Jansson:)

Jag har en ny blogg igen om du vill kika in!!

kram

Birgitta Birran i Hörby

Postat av: Filibabba

Mackan ser väldigt god ut! :)

2010-04-04 @ 20:44:13
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja jag håller med... Blir liksom nästan svettig bara av att tänka tanken att det kan vara trångt ;-) men vi kan skylla på åldern... Vi var över till Helsingör i lördags, PRECIS som typ halva Skåne också var... Lite samma känsla där faktiskt... Men det var mysigt. Hoppas du haft en fin påsk! Kram Anna

2010-04-05 @ 16:45:28
URL: http://iannasliv.blogspot.com
Postat av: Helena Ljunggren

Ett litet tips, Ullared ska man åka till mellan 13.e-17.e i månaden. Inget folk alls, bara lugnt och fridfullt :)



Äggamackan ser inte tråkig ut :)

2010-04-06 @ 08:49:20
URL: http://helenaljunggren.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS