') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

JAG ÄR EN VINNARE!!


Ja, det är jag faktiskt!
Jag har varit med och tävlat om tre valfria muffinsförpackningar HEMMA HOS KLARA.
Och jag vann!! :D

Så himla kul, jag brukar aldrig annars ha tur....
Kika gärna in i hennes Webshop hon har jättemånga fina muffins och cupcakeformar!


På tal om cupcake så sökte jag efter en kakburk som ser ut som en stor cupcake häromdagen.
Jag vet att den har gått att beställa på nätet så jag googlade (detta underbara verktyg!! ).....


Någon burk hittade jag tyvärr inte men däremot en massa annat med "Cupcake temat"!!
Här kommer ett litet urval:






                      


Så söta tygtavlor........                                       Eller dom här i trä...........














                          




Ett fint armband kanske....??                Eller originella gummistövlar!!





Ja det finns hur mycket som helst!!!


Nu blev jag sugen på att baka....




Ha det så bra!/ Åsa.



Kommentarer
Postat av: I Nadjas kök

Vad roligt! Ett stort grattis, sånt där är alltid kul :D

2009-09-25 @ 09:32:06
URL: http://www.nadjaskitchen.se
Postat av: lina

Guuud så söta saker!!

2009-09-26 @ 08:17:38
Postat av: Stevie

Godafton Åsa!



Stort GRATTIS till vinsten!



Jag är helt usel på att laga mat,

så jag var så fräck att jag kopierade

ett pizza recept av Dig och hade som inlägg

i min blogg igår Lördag.

Jag har dock länkat till Dig i det inlägget

och även lagt till Dig i min sidokollumn

som Åsa's Läckerheter.

Hoppas att Du inte blir arg på mig!



Ha en bra Söndag!



Kram

Stevie

2009-09-27 @ 00:40:19
URL: http://www.metrobloggen.se/esthonianangel
Postat av: bakmammorna

grattis! vilka söta saker du hittat också- den där träställningen skulle jag gärna ha til lilltjejen!

2009-09-27 @ 09:08:04
URL: http://bakmammorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS