') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

REKORDDYR KANELBULLE!!!


Eller vad tycker ni...är det värt 1495,00:- för en kanelbulle??
Ja alltså nu är det inte så farligt som det låter....det är en matta det handlar om  ;)
Inne hos Starmama fick jag reda på en sajt som heter Favoritsaker och där hittade jag denna roliga matta!!
Aldrig sett något liknande....jättesöt!
Var tvungen till att visa den.....





Visst var den originell...??!!





Där hittar man även dom jättefina tygbakverken som finns i alla varianter.
Skulle jättegärna vilja köpa alla till Mollie!!




                                    


Prinsesstårta...                                         .......och  cupcakes.











Eller en gigantisk dammsugare att sitta på.....!



Hmmmm,nu blev man ju sugen på kakor......recept kommer snart!


Hej så länge !




Kommentarer
Postat av: Therese

Ha ha ja jag säger då det, vad dom kan hitta på..

Cupcakesen va ju för söta..

Trevlig helg..

2009-05-21 @ 12:19:21
URL: http://vxlhaxanfranorrland.blogspot.com
Postat av: Starmama ♥

Prinsesstårtan har vi här hemma :-)

2009-05-21 @ 13:57:47
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/
Postat av: Sara

Va härliga grejer. Man blir ju sugen på att baka.. men de e inte helt lätt med en bebis här hemma =/ Man får passa på så fort mannen e hemma.. =)

2009-05-21 @ 17:04:38
Postat av: bakmammorna

hahaha! vilken otroligt söt matta! bakverken har jag sett förut och de är ju också toksöta.

2009-05-21 @ 21:18:56
URL: http://www.bakmammorna.blogspot.com
Postat av: Starmama ♥

Ja, tack, det kan ju i för sig bero på att "dom dagarna i månaden" också är på gång, brukar känna mig lite halvdålig just då. Så typiskt att jag ska ha såna här dagar just nu när vi ska på bröllop. Jag återkommer sen... :-)



KRAMIS!

2009-05-21 @ 22:32:49
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS