') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

VÅFFELDAGEN!


Ingen har väl missat att det är Våffeldagen i dag?? :D
Här ska jag göra egen våffelsmet för första gången i mitt liv...
Återkommer senare om resultatet.
Bjuder på några bilder på Mollie så länge som kom över min "Gott o blandat"låda och hade jätteroligt med den!

Hur många av er ska äta våfflor idag??





Hmmmm, ja det funkar ju att sätta halsbandet som diadem......






......vad ska jag nu ta då?.......






...kanske denna...!




Ha en trevlig eftermiddag och kväll!!



Kommentarer
Postat av: Skogshuset

Har ätit stora lass våfflor hemma hos Mamsen ikväll och det var sååå gott!!!

2009-03-25 @ 21:03:43
URL: http://skogshuset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så söt hon är, lilla Mollie!

2009-03-25 @ 21:41:06
Postat av: C

2009-03-25 @ 21:42:16
Postat av: Christina

Hmm... Konstigt, mitt namn kom inte med på det jag skrev. Att Mollie är söt alltså!

2009-03-25 @ 21:43:10
Postat av: Petra

så söt!

Älskar din header! Skit fin! :)

2009-03-31 @ 16:48:29
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS