') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

ÄNTLIGEN SOMMAR!


Idag känns det som om sommaren kommit på allvar!!
Det har varit så varmt och härligt!
Nu har jag inte många dagar kvar att jobba,sen är jag ledig i hela fem veckor....snacka om att semesterkänslan börjar infinna sig!
Eftermiddagen har vi spenderat hos en kompis från föräldragruppen.
Där bjöds på fika i deras underbara trädgård.
En otroligt smarrig kokoskaka  (som jag väntar på recept på... ;) )med färska jordgubbar och vispad grädde slank ner hur lätt som helst!
Tack Hanna för en trevlig stund!
Nu ikväll tog jag lite bilder från vår ovanvåning när solen var på väg ner.....






Härlig Sommarkväll.......




Idag blev det ingen matlagning för min del eftersom jag varit själv hemma ikväll.
Kände inte för att dra fram kastruller och grejor...så det blev en enkel sallad.
Gott det med !!
Nu skall jag gå och lägga mig, hoppas på lika underbart väder imorgon!
Då kommer jag även att lägga ut ett nytt falukorvsrecept som jag har provat och det var supergott!








Skåne må vara platt....men det är fantastiskt vackert i kvällssolen!!!





God Natt Allihopa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS