') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

Välkommen till min nya blogg!


Jag heter Åsa o är 34 år.Bor utanför Staffanstorp med min sambo Peter O dotter Mollie
som är 1½ år.


Peter & Mollie.

Jag arbetar som kallskänka i Lunds bästa Kött o Chark butik.(Tycker jag i alla fall...haha!)
Trots att jag arbetar med mat hela dagarna så tröttnar jag aldrig!
Med denna bloggen tänker jag dela med mig av mina favoritrecept o på det viset inspirera dig i din matlagning!

Hoppas att ni kommer besöka mig igen!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer verkligen andvända mej av dina goda rätter,för dom har man fått äran att äta många gånger.Säger bara lycka till syster.kram

2009-02-08 @ 21:13:40
Postat av: Allice

Urtjusig sida du har gjort. Ser framemot många intressanta recept. Kanske mitt matintresse kan väckas. Stort Lycka Till

2009-02-10 @ 18:20:17
URL: http://alliceinwonderland.webblogg.se/
Postat av: Anna

hej hej. F-----n vad bra sida. Snygg snygg snygg! Du så duktig! KAn du lägga in banankakan också??? Du vet att nu kör kalle o jag värsta GI taktiken så har du några ny härliga gi recept så blir jag superglad. HA det gött, kramar, Anna

2009-02-11 @ 20:31:24
Postat av: Katar

2009-02-13 @ 10:44:26
Postat av: Ina

Hej snäckan!

Vilket arbete du har lagt ner!!! En läcker sida med snygga färger och härligt aptitretande bilder! Här kommer det att sökas recept när de egna ideérna tryter. Vet ju att det är gott!!

Hälsa familjen! Kram Ina

2009-02-13 @ 10:46:11
Postat av: Pia

Hejsan Åsa!!



Kanon fint, det ser så gott ut!!

Om du kan så får du gärna lägga in bra natt mat som jag kan ta med mig till jobbet som inte kostar för mycket av kacl!!



Kram o hälsa bror o Mollie!!

2009-02-15 @ 15:36:50
Postat av: Anonym

Är det Widerbergsdu jobbar på kanske? JAg har bott i Lund och älskar Widerbergs!



Det var en underbar sida du har! Många bra och roliga recept. Den hamnar bland bokmärkena.

2009-02-17 @ 18:03:00
Postat av: Åsa/ensidamedmat

Vad roligt att du gillade min sida!

Jodå det stämmer att det är Widerbergs..:D

Mvh Åsa.

2009-02-18 @ 14:29:45
URL: http://www.ensidamedmat.se
Postat av: Kalasgott

Åh vad kul med en ny matblogg! Pastan med räksåsen ser sååå god ut! :-)

2009-02-21 @ 16:16:28
URL: http://kalasgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS