') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

ALL I WANT FOR CHRISTMAS.............


Julafton närmar sig med stormsteg, och i huvudet snurrar idéer om vad man ska köpa till alla.
Nu köper vi visserligen inte så många julklappar längre eftersom vi drog en gräns på vem man skulle "byta" med.
Det höll på att gå alldeles överstyr för några år sedan nämligen!
Både jag och Peter har stora familjer, sammanlagt blev det 8 syskon + ev. respektive, 11 syskonbarn och så våra föräldrar!!
Det blev en HEL DEL med andra ord....

Jag tycker att det här med julklappar är jättetrevligt, men många barn får alldeles för mycket för att kunna känna glädje och tacksamhet över allt dom får.
Vi ska försöka undvika att Mollie sitter och öppnar ett berg av klappar. Får väl se hur det går...... ;)


Med åren har mitt intresse för julklappar minskat, det är liksom inte det viktigaste längre.
Men OM tomten vill ha min önskelista så är det här några av önskemålen:










1. Nya Canon Ixus kameran....skulle passa mig såååå bra!











2. En GPS så att jag hittar överallt, mitt lokalsinne är så dåligt att jag knappt själv kan tro det!! ;)













3. Martha Stewarts bok om Cupcakes....VILL HA!!!














4. Nya golfklubbor så att jag kan spela riktigt bra till sommaren.....efter ett uppehåll på 3 år!












5. En ny flaska av min favvisparfym skulle göra mig jätteglad!














Ja det var lite av vad som finns på min lista, inga billiga grejor.
Men det är det som är så fint med att ÖNSKA, det kostar inget... ;)









Har ni andra något som ni verkligen önskar er till Jul??
Dela med er!  :D





Ha en bra kväll!/Åsa.




















Kommentarer
Postat av: Jenny

Den boken Martha Stewart cupcakes har inte släppts än väl?

Iallafall inte där jag hittade den =)

2009-12-05 @ 16:01:04
URL: http://beingfamous.blogg.se/
Postat av: Annica

Ett sånt här coolt förkläde önskar jag mig. Samt en ny mobil..=) Gärna Iphone, kanske.



http://www.nyttadesign.nu/images/prod/NDS-706-8_m.jpg

2009-12-05 @ 16:40:24
URL: http://annicamedc.blogg.se/
Postat av: Ann

Vad är det för parfym?



Ann

2009-12-05 @ 17:15:32
Postat av: Åsa/ En Sida Med Mat

Jenny: Jo, jag har sett att Adlibris har den boken.



Annica: Ja det förklädet är så snyggt! Såg det i svart-vitt och det var oxå jättesnyggt....



Ann: Parfymen heter "City Glam" och märket är Armani.

Luktar underbart gott!

2009-12-05 @ 20:31:33
URL: http://www.ensidamedmat.se
Postat av: Jessica

Högst upp på önskelistan står en systemkamera. Sedan älskar jag ju kokböcker av alla dess slag. Ett par bättre vandrarkängor. En ny smörgåsgrill, eftersom vår trotjänare åkte i golvet för ett tag sen och blev flisor. Listan kan göras lång. Konstigt att man kan komma på så mycket, för när väl folk frågar står det tokstill.



Ha en bra 1:a advent!

2009-12-06 @ 08:47:23
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: karin

Du har väl inte missat Bagerskans julkalender?

Fylld med recept, tävlingar och julpyssel...!



www.bagerskan.se



Kram Karin

2009-12-06 @ 16:26:41
URL: http://www.bagerskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS