') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

GLAD!!!









Jag har fått en AWARD av Birgitta(www.birran6.com) vilket innebär (antar jag) att hon gillar min blogg.
Jätteroligt att höra! Har ju inte hållit på med detta så länge och känner mig fortfarande som en nybörjare.

Tanken är ju att jag då ska utse några bloggar jag gillar och det finns ju jättemånga, men jag tänker framförallt på två stycken som jag kikar in hos så ofta jag kan.
Och då vill jag ge en Award till:

*Kryddburken  Otroligt duktig tjej som faktiskt inspierade mig att få tummarna loss och börja matblogga! :D


*Nadja's Kök  Trevliga recept som funkar i vardagen,det gillar jag!


Tack än en gång Birgitta...Det värmde verkligen!





Kommentarer
Postat av: I Nadjas kök

Tusen tack, jag blir så glad! Jag förstår verkligen varför Kryddburken får awarden, hon är verkligen en stor inspirationskälla och fick även mig att starta med bloggandet. Tusen tack ännu en gång för awarden, betyder mycket :D



Kram Nadja

2009-04-21 @ 07:27:39
URL: http://nadjasculiness.wordpress.com
Postat av: Kryddburken

Åhh TACK snälla du!! Va glad jag blir! Du har en fantastisk blogg och verkligen jobbat upp dig snabbt! Fortsätt så för jag gillar din blogg starkt! :-D Tack igen, och ha en himla trevlig dag! Kram från Öland...

2009-04-21 @ 09:41:34
URL: http://kryddburken.se
Postat av: Marie

Ta åt dig äran för din blogg är SUPER!! Du inspirerar verkligen. I början var jag inne varje dag, men nu har jag lugnat ner mig. Förstår ju att du har lite annat att göra än att bara blogga o laga allt detta goda, du måste ju äta upp det också ;)

Keep going!

2009-04-21 @ 21:27:22
Postat av: Ina

Äter ni alltid så gott Åsa? Är ju fuskigt, hehe!! Allt ser så gott och enkelt och lättlagat ut, det är bara råvarorna som saknas! Tur att Mollie lär sig äta allt, här är det bara "ska du ha det i maten"? från ungarna då, vi gourmeter väntar på att de ska lära sig äta eller flytta!! Stor kram och grattis till utmärkelsen, den är du värd. Grattis!

2009-04-23 @ 22:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS