') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

VÄRLDENS GODASTE BÖNSALLAD OCH SUPERFINA BARNKLÄDER!


God Middag!!
Jag har precis satt mig ner och njuter av lugnet, Mollie är på kalas så jag passar på att blogga!
Ikväll ska vi ha ett par goda vänner över på middag och jag testar två nya recept. Ska bli spännande! Speciellt desserten verkar väldigt lovande, den rörde jag ihop i går kväll och var ju tvungen att tjuvsmaka på smeten..... :D  Jag kan säga att den var "to die for"!!! Självklart kommer recept och bilder inom kort.

En annan sak som är gudomligt är en bönsallad som jag brukar göra och ha som tillbehör till kött.
Denna MÅSTE ni bara testa!





Det här behöver du:


Haricots Vertes (Frysta går utmärkt)
Soltorkade marinerade tomater
Rödlök
Olivolja
Grovmalen svartpeppar
Flingsalt




1. Strimla tomaterna och skör rödlöken i tunna klyftor.

2. Hetta upp olivolja i en stekpanna och lägg i bönorna, stek dom i några minuter dom ska bli genomvarma, och lägg sedan i tomaterna med lite av oljan dom legat i och rödlöken. Låt gå några minuter till och salta och peppra.

3. Servera rykande hett!





Nu tänker jag tipsa alla er som har barn i 0- 12 (?) års åldern om superfina kläder! Märket heter POMPdeLUX och säljs enbart via homepartys. Jag var på ett sånt party för några veckor sedan och jag blev helt såld på deras kollektion!! Klassiska kläder med fina detaljer i mjuka färger. Att sen priserna var klart överkomliga gjorde ju inte saken sämre! En annan sak som jag reagerade över var att dom hade mycket och fina kläder till killar också, annars är ju tjejkläderna typ dubbelt så många.


Dessa kläderna köpte jag till Mollie:





Jättegulliga byxor med sidenband i midjan.....




Denna mjuka toppen matchar byxorna ovan.





En svart tunika/klänning, som omväxling till allt rosa som hänger i hennes garderob! :D




Den här blev det också! Sååå fin!





Det här är klänningen ovan, tyvärr blev bilden något suddig...





Längtar redan tills nästa kollektion släpps i Augusti!! :)



Någon av er som köpt eller hört talas om POMPdeLUX förut?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS