') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

ÅRETS GLÖGG FRÅN BLOSSA!


Även om det känns låååångt kvar till jul så får i alla fall jag lite jullängtan när jag läser om årets glögg från Blossa. I år har glöggen smak av mörkrostat kaffe....
Låter mycket spännande!
Om man vill vara säker på att få ett exemplar kan man gå in HÄR och förhandsboka.
Brukar ni testa de olika smakerna som kommer varje år?







 





Min absoluta favorit är annars Blossas "vanliga" Starkvinsglögg. Ingen jul utan den!



Skulle vara jättekul att höra vilken ni har som favorit!






Kommentarer
Postat av: Malin

Har faktiskt förbokat i år för första gången! Kändes så lockande med kaffesmaken!



PS. Underbar blogg du har förresten! Man blir ju alldeles galen! :D

2011-09-19 @ 09:21:54
Postat av: Therese

jag bokade också glöggen så fort jag såg den! Brukar försöka testa lite olika sorter varje år och ha lite glöggmingel.

2011-09-20 @ 10:31:35
URL: http://vxlhaxanfranorrland.blogspot.com/
Postat av: Ullis

Jag brukar testa varje ny glögg. Gillade förra årets och ser fram emot detta året. :) Min favorit är för övrigt Blossas Romglögg. Mums!

2011-09-22 @ 21:26:17
URL: http://www.ulliso.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS