') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

UTMANAD!!


Jag har blivit utmanad av Jessika på Hallon & Blåbär !
Utmaningen innebär att jag ska besvara några frågor och sedan utmana någon annan bloggare genom att lämna en kommentar hos dom.Till sist ska jag berätta för den som utmanade mig att jag gjort utmaningen.

Detta är jag helt klart med på!!

Här kommer frågorna:


1.VILKEN MAT ÄTER DU OFTA?


Spaghetti och köttfärssås i olika varianter äter vi nog mest härhemma...
Jag är barnsligt förtjust i det och tröttnar aldrig.....



Favvisrätt.....




2. NÄR DU ÄR PÅ KALAS, ÄR DU DEN SOM SITTER, ELLER HJÄLPER DU TILL MED ATT DUKA AV?



Jag är nog mest den som hjälper till att duka av...men det beror lite på var man är och vilken typ av kalas det är.




3.VART SITTER DU HELST NÄR DU BLOGGAR?


Jag kan bara sitta på ett ställe...och det är i vår "datahörna" i vardagsrummet.
Perfekt faktiskt för då kan jag blogga samtidigt som Mollie leker eller tittar på tv.
På sistone har jag dock blivit väldigt sugen på en rosa laptop......
Får se om man får någon i Mors dag present kanske..... ;)



4.KÖPER DU TRISSLOTTER OFTA?


Nej, det kan jag inte påstå.Men på jobbet är vi fem st som turas om att köpa lotter för hundra kronor per vecka.
Så skrapar vi dom på Fredagsfikan och när vi fått ihop tillräckligt mycket går vi ut och äter för pengarna.
Peter och jag har som mest vunnit tusen kronor på en Tia lott för 9 år sedan.



5.VILKEN STAD ELLER LAND HAR VARIT DIN BÄSTA SEMESTER?


Det finns många härliga semesterminnen, men det som jag och Peter pratar mest om är Lefkas som tillhör dom Joniska öarna i Grekland.Där var vi 2001 och det var en ö med fantastiska stränder!!
Speciellt stranden Porto Katsiki kommer jag aldrig att glömma!!
Mitt drömresemål att åka till är NEW YORK.




Porto Katsiki på Lefkas, ännu bättre i verkligheten!!




6.TV KANAL DU TITTAR MEST PÅ?


Tror att det är Kanal 5 eller tv 4.
Favoritprogram är 2½ män just nu.




Kul med såna här utmaningar,man lär känna personen bakom bloggen lite bättre..

Dom jag vill utmana är:



Frostrosor

Starmama

CamillaK

Birgitta


Dom här är jag nyfiken på att veta lite mer om....


Hej så länge!!




Kommentarer
Postat av: Skogshuset

Låter kul detdär med trisslotterna på fredagsfikat. New York är också med på min önskelista - det verkar vara en så häftig stad med något för varje smak. Får se om vi kommer dit - om vi skrapar tillräckligt mycket triss så:-)

2009-04-26 @ 10:57:27
URL: http://skogshuset.blogg.se/
Postat av: Birgitta Regander

Tack, vad roligt! Du kan läsa svaren på min blogg!

Trevlig söndag

kram

2009-04-26 @ 14:28:32
URL: http://www.birran6.com
Postat av: Anna

Vad roligt med utmaningen! Nu har jag svarat på frågorna i min blogg!

2009-04-27 @ 19:59:25
URL: http://frostrosor.blogspot.com
Postat av: Sofie

Vad kul att få veta lite mer om dig...

Skulle också vilja åka till New York!

2009-04-30 @ 19:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS