') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

HETT TIPS: "BISTROBURGARE"!!


Hemmagjorda hamburgare är dom allra godaste tycker jag! Eller, i alla fall brukade jag tycka det....
Men så för en tid sedan ekade kylskåpet tomt och jag skickade iväg Peter och köpa något snabbt och gott till middag. Han kom hem med Scans "Bistroburgare". Vi har testat deras andra hamburgare och dom är väl ok. Men dessa.........dom var helt underbart GODA!!! Så tjocka, köttiga och saftiga! Vi var båda överens om att dom var minst lika goda som hemmagjorda och kanske till och med godare!
Så häromdagen köpte vi dom igen och slängde dom på grillen. Underbart!
Jag har faktiskt ingen aning om hur länge dom har funnits men jag har inte sett dom innan.
Någon av er som har testat dom?





En riktig tiopoängare!!



Hamburgaren är verkligen rejält tjock ( 190g ) så det blev till att gapa ordentligt...... ;)





Mmmmmm!!!




Samma dag hade grannen  varit och plockat massvis med kantareller och delade generöst med sig.
Så dom smörstektes......



......och några hamnade på Peters hamburgare!!
Kanske något för hamburgerkedjorna att haka på?? :D




Ikväll har jag ingen aning om vad vi ska ha till middag, ska faktiskt kolla runt lite i bloggen och se om jag hittar något bortglömt recept.


Ha en trevlig helg!/Åsa


P.S. Ni vet väl att jag blir JÄTTEGLAD när ni lämnar någon liten kommentar? :D




Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh tack för tipset... har inte testat de... ännu ;)

2011-07-23 @ 00:01:38
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Vill du vinna smycken till ett värde av 150 kronor? Kika isåfall in på min blogg och anmäl dig till min tävling! Tävlingsregler och datum då tävlingen avslutas hittar du i tävlingsinlägget! :)

http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-missbellase.html#comment

2011-08-04 @ 20:09:15
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS