') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

GOOOD GODISKAKA!!


Hej på er alla tappra läsare som kikar in trots att det varit tunt med nya recept på sista tiden!
Det är och har varit mycket på gång just nu så tiden räcker inte riktigt till för min kära blogg ibland.
Men snart så lugnar det nog ner sig och jag kan bombardera er med nya godsaker igen! :D
En rolig händelse som varit var ju min födelsedag i förrgår.....
Jag blev väckt 05.50 av Peter och Mollie som sjöng så fint och överlämnade paket på sängen.
Vad det var??? Jo ÄNTLIGEN fick jag en matberedare!! Den kommer användas flitigt!!
Och så fick jag en "bling-bling" markeringsknapp som man har när man spelar golf och ska markera sin boll på greenen. Den har jag också sneglat länge på.....dock får jag nog vänta med att inviga den till nästa år!
På jobb blev jag också uppvaktad med ett mycket fint set med kökssaker, allt i silikon.
Efter kort tid känner dom mig väldigt bra!!
Så med andra ord var det en mycket bra födelsedag!



Såklart ville jag ju bjuda på lite goda kakor när jag fyllde år så då passade jag på att testa ett recept som jag fick av min arbetskamrat A för någon vecka sedan.
Lägger in en bild så får ni gissa vad det kan vara, för jag har inte tid att skriva ner receptet nu eftersom jag ska iväg på matmässan "Älska Mat".









En ledtråd kan ni få....det är en riktig "Godiskaka".







Vi hörs snart igen! /Åsa











Kommentarer
Postat av: Camilla

Gissar på snickerskaka... :)

2010-10-23 @ 22:38:41
URL: http://www.fannybunnymamman.blogspot.com
Postat av: Åsa/ En Sida Med Mat

Hej Camilla!

Javisst är det Snickerskaka! :D /Åsa

2010-10-24 @ 08:34:33
URL: http://www.ensidamedmat.se
Postat av: MATBLOGGEN

Men guuud så gott med snickerskaka :)

2010-10-25 @ 11:57:19
URL: http://pernillawahlgren.se/jennys-matblogg
Postat av: Camilla

Hej Åsa!

Vill först tacka dig för en kanonbra blogg med smarriga recept, läser den varje dag även fast du kanske inte bloggar varje dag.

Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Måste bara berätta för dig att första gången jag läste din blogg och kollade på bilderna så kände jag genast igen din man, Peter.

Dels så känner jag igen honom som en trevlig och bra busschaufför i Lund men när jag kollade igenom en gammal skolkatalog från 1978/79 så visade det sig att han gick i min paralellklass på Fågelskolan.

Tänk vad världen är liten ändå.

Ha en fortsatt bra dag.

Kram Camilla

2010-10-25 @ 13:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS