') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

TESTAT.........


För ett tag sedan fick jag hem tre av Knorrs flytande fonder. "KALV", "KYCKLING" och "BRYNT LÖK".
Kalv och kycklingfonderna har jag testat förut och dom används lite då och då.
Men "Brynt Lök" var en nyhet för mig och jag måste säga att jag gillar den skarpt!!
Den förhöjer smaken i allt!
Jag kan dessutom tänka mig att den är perfekt för familjer där barnen skriker högt så fort dom ser en lökbit i köttfärssåsen.....:D
Min kusin var sådan. Det tog henne en halvtimme att sitta och pilla bort alla lökbitarna från köttfårssåsen och när hon började äta var maten kall och alla andra färdiga...ha,ha!
Så har ni inte testat "BRYNT LÖK" från Knorr ännu så kan jag verkligen rekommendera den.






Favorit i köket just nu!





Några droppar i köttfärsåsen tex lyfter smaken rejält.







Nu till något annat.....
Häromdagen när jag var på systemet för att köpa hem lite mer av den goda FRESITAN så hittade jag en annan flaska på samma hylla.
Ett smultronbubbel som såg supergott ut! Ja alltså, flaskan var snygg och innehållet härligt knallrött!
Köpte en sådan flaska också som sedan fick ligga i kylen. Så en kväll när det var så där jättevarmt skulle jag och Peter avnjuta den.
Luktade jättegott när vi hällde upp den i glasen.......men FY vad besviken jag blev!!!
Jag gillade den inte alls!! Besk och konstgjord eftersmak...
Peter tyckte samma som jag och resten av innehållet åkte faktiskt ut i vasken.
Tänk så lurad man kan bli av en snygg förpackning.


Men....smaken är ju olika. Kanske någon av er har testat den??






Absolut inget för mig.....!! :(









Kommentarer
Postat av: Malin

Har också testat den där efter att ha läst så fina utlåtanden om den på Matplatsen, men jag blev också jättebesviken och klarade inte heller av att dricka upp den. Får rysningar bara jag tänker på det -.- Fresita däremot, det är gott! :)

2010-07-25 @ 17:52:43
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Emmy

Oj, vad fin din blogg blivit! Kanon tycker jag.

2010-07-26 @ 03:36:23
URL: http://remsansbistro.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag har inte provat den men däremot fresitan är min absoluta favorit! Har svårt för vin annars men sen jag vågade prova den så har jag inte köpt annat :)

2010-08-04 @ 10:28:10
URL: http://sandralander.blogg.se/
Postat av: Jenny

Om detta vinet skrev jag såhär :

"Smakar som om man har doppat en wunderbaum i kolsyrat vatten" ;)

2010-08-09 @ 15:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS