') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

SEEEG SÖNDAG, KÖPEPIZZA OCH BALLERINA!


Vilken typisk Söndag vi har haft här hemma idag!
Slappat, städat lite och varit ute och lekt med Mollie i den smältande snön.
Gäller att passa på nu innan den försvinner!

Just nu sitter vi och väntar på att få pizzor hemkörda.
Jag har i vanlig ordning beställt en Calzone.
Det är min absoluta favorit, rena enkla smaker.


Häromdagen när jag och Mollie var och handlade så delade dom ut gratis smakprov av Ballerina Kladdkaka.
Jag har sett dom innan, men inte testat dom.
Vi har inte heller provat dom andra "nya" smakerna som varit heller.
Blir lite skeptisk när det kommer nya sorter hela tiden.
Men nu var det ju GRATIS så då tog vi ett smakprov. ;)


Och det ÅNGRAR jag nu!!!!
För jisses så gooooda dom var!!!!
Helt beroendeframkallande ju!

Har ni testat dom, och vad tyckte ni??

Tilläggas bör att jag inte doppade dom i mjölk som rekommenderas eftersom jag inte är så förtjust i mjölk.



Ballerina Kladdkaka


Varning!! Beroendeframkallande!!






I fortsättningen får jag gå långa omvägar runt kakhyllan.....






Nu plingade det på dörren!
Pizzorna är här!


Ha en skön Söndagskväll! /Åsa.





Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej



Jag föll också för Ballaerina Kladdkaka. :D Smällde nästan i mig ett helt paket alldeles själv. :D

2010-02-28 @ 19:00:34
URL: http://www.ulliso.se/blog
Postat av: Ann - Tänk om jag ändå hade en blogg...

Så smidigt med hemkörd pizza!



Har inte testat nya Ballerinakexen och är tveksam till om det skulle vara nån smak för mig. Jag är nämligen så knepig att jag inte gillar chokladdelen i vanliga Ballerina, skulle helst ha bara ljusa kex med nougat emellan... =)



(Fy sjutton vad jobbigt det är att kommentera på blogg.se om man visar inlägget i Bloglovin, eller är det bara jag som har problem??)

2010-02-28 @ 19:55:39
URL: http://www.annsann.com
Postat av: Lisa

Jo, håller med.. dom är RUSKIGT goda.. tycker tom jag som inte gillar "köpekager".

2010-02-28 @ 21:29:22
Postat av: Helena Ljunggren

Åhå, de är så goda alltså? Jag har fått en förfrågan om smakprov och jag vet inte om jag ska tacka ja :) Om ni risken finns att bli beroende så kanske det inte är värt risken? :D

2010-03-01 @ 09:54:48
URL: http://helenaljunggren.com/
Postat av: Marie-Louise

Jag håller med, synd att jag smakade dom, för dom är väldigt väldigt goda :) Jag har inte heller doppat dom, tycker dom är goda ändå, men mina döttrar doppar och tycker att det blir godare. Jaja dom får ju i sig mjölk i alla fall ;)

2010-03-01 @ 13:13:38
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: I Nadjas kök

Har försökt lämna kommentarer flera gånger nu utan att lyckas, får meddelandet att något är fel hela tiden. Så nu gör jag ett nytt försök och vill bara säga hej...

2010-03-01 @ 19:38:01
URL: http://www.nadjaskitchen.se
Postat av: Helena S / Bara en kaka till

Jag tycker också att de nya Ballerinakexen är supergoda!



Och det där med karlar och bakad potatis är ett mysterium. De ska väl vara glada att de får mat, liksom. ;-)

2010-03-02 @ 20:23:05
URL: http://www.baraenkakatill.se
Postat av: Ela

Håller med dig gällande Ballerina Kladdkaka! Farligt goda! Köpte dem till fikat på jobbet o ett paket gick åt första fikat, alla ville ha!.. :o)



Man kan även doppa dem i kaffet, eller te´t ;o)..



Intressant och inspererande blogg du har :o)..

2010-03-16 @ 13:47:15
URL: http://elarecur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS