') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

DET ÄR MYCKET NU.........!


Idag är det Fettisdagen och jag har helt glömt bort det!!
Och inte hinner jag göra några idag heller eftersom jag ska ha ME & i party ikväll.
Till detta har jag visserligen bakat , men inga semlor.....attans att jag glömde det!!




Tävlingen med underbara priser från Inreda.com är avslutad.
Vad kul att så många ville delta!!
Men jag förstår er, skulle själv vilja ha det fina paketet... ;)
Tyvärr hinner jag inte dra någon vinnare idag men jag lovar att göra detta imorgon!




Förra veckan skrev jag mitt första prov i skolan.
Var lite nervöst måste jag säga!
Men det gick JÄTTEBRA!! 100% rätt.



Inom dom närmsta dagarna kommer det också fler recept, har en hel del sparat, men det har blivit så lite tid vid datorn på sistone.
En orsak till detta är lilla söta Mollie som med buller och bång hamnat i trotsåldern!!
Det är en utmaning varje dag vill jag lova....
Tur att det går över! För det gör det väl???!!!







Inga semlor här idag..... :(






Hur är det hos er??
Äter ni semlor idag för att "fira" fettisdagen eller känns det som det kvittar?








Förresten igår hörde jag något på radion som jag aldrig hört talas om förut.
Det var Internationella Geléhjärtans dagen igår.
Ha, ha vad dom kan hitta på!! :D








Alltså......15 Februari är det Internationella Gelehallonsdagen.
Glöm nu inte det nästa år!






Hej så länge! /Åsa.




Kommentarer
Postat av: allice

då ses vi ikväll, och allt går att sälja med mördande reklam.

2010-02-16 @ 14:46:14
Postat av: Carolina

Va? är det? och inte ser jag någon semla här heller :S

2010-02-16 @ 15:59:40
Postat av: Anna-Lena

Inga semlor för oss heller, jag ligger sjuk, har legat i 6 dagar och är fortfarande inte frisk, så jag orkar inte ens tänka på semlor.

Fick till och med ställa in mitt Me and I party i söndag.

Ha det mysig ikväll, kram Anna-Lena

2010-02-16 @ 19:08:06
Postat av: Jenny

Det går inte över Åsa =)

Men det kan ta en paus och återkomma senare. Hehe.

Gnäll inte nu, om några år kommer du vara tacksam för trotsåldern bara du får slippa pubertala utbrott.



Visste inte ens att det var fettisdagen, trodde faktiskt att den redan varit.

2010-02-16 @ 23:56:06
Postat av: Lillian

Jo vi hade semlor. Eller snarare en semletårta som äldsta sonen gjorde! ;-)

Och visst går trotsålderns över, för att sedan komma tillbaka med ny kraft. Om och om igen!

2010-02-17 @ 08:28:46
URL: http://lilliansfoto.blogg.se/
Postat av: Elin

Jo semlor har det faktist blivit idag :) Jättegott, men räcker nästan med en dag om året tycker jag... Gelehallondagen har jag missat däremot ;)

2010-02-17 @ 08:42:01
URL: http://allcookedup.wordpress.com
Postat av: Majblomma

Åt ingen semla heller, däremot gjorde jag din kyckling med limesås och den var ju super!! :)

2010-02-17 @ 12:08:24
URL: http://majblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS