') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

JULMARKNAD PÅ LISEBERG OCH BÄSTA BUTIKEN!!


Hej alla kära läsare!
Jag är pinsamt medveten om att jag lovade er bilder från vårt besök På Lisebergs Julmarknad i Måndags..... :(
Men alltså, jag vet inte var tiden tar vägen!!! Någon som vet??
Idag har jag i alla fall laddat upp bilderna från förra helgen och vill gärna visa er.

Vi hann förresten även med ett besök i butiken BAGREN & KOCKEN som ligger i Göteborg.
Jag brukar surfa runt i deras webbutik och sukta efter både det ena och andra.
Butiken i Göteborg är den enda som finns i Sverige och är ni i krokarna tycker jag ni ska besöka den! Som att komma till himmelriket!
Där finns ALLT och då menar jag ALLT inom matlagning och bakning!






Vi hade även med oss Mollies kusin Ellen.
Här är dom nyvakna efter första natten på hotellet....




Vi bodde på ett Scandic hotell som låg 5 min med bil från Liseberg.
Deras frukostbuffé var fantastisk!! Saknade ingenting!




"Green Gate" hyllan hos "Bagaren och Kocken".......
Jag vill ha allt!!! :D




"Kitchen Aid" i alla möjliga färger!!
På hyllorna ovan och under fanns massor av porslin från mitt favvismärke "Gerbera".




Äntligen framme vid Liseberg!!
Vi var duktigt påpälsade vill jag lova!




Självaste Tomten var på plats och tog emot barnens önskelistor.
Mollie var mycket noga med att packa ner sin....




.....här står hon stolt i kön!!




Men när det väl var dags att överlämna den ville hon ABSOLUT INTE titta Tomten i ögonen!




När mörkret föll började stämningen verkligen infinna sig....
Och så även folket!! Dom bara strömmade in och vi var glada att barnen hunnit åka sina karuseller för helt plötsligt var det ca 30 minuters kö till alla!




"Huvudgatan"......




Otroligt vackert!!




Nu är vi på väg ut.....
Adjö Liseberg, ses säkert igen!






Idag har jag tänkt baka och julstöka lite, bland annat göra Pepparkaksbiskvier.
Ska bli spännande! Och såklart så lägger jag ut det här om det blir bra! :D


Önskar er alla en mysig tredje advent! /Åsa.




Kommentarer
Postat av: allice

Så ledsamt att vi fick avboka, men vi gör ett nytt försök nästa år. Det ser underbart ut, men den här helgen kom julen till Genarp. Gran, bak och kranstillverkning. Jisses, Ellen har ju blivit stora damen hihi. Höres

2010-12-12 @ 15:50:48
Postat av: Emmy

Så mysigt ni har haft det. Bagaren och Kocken har så mycket jag också vill ha!

Vad lika kusinerna är :-)

2010-12-12 @ 16:14:59
URL: http://remsansbistro.blogspot.com
Postat av: Jenny.

Undrar oxå vart tiden tagit vägen !!

2010-12-12 @ 16:21:38
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Anna

nej vart tiden tar vägen det undrar jag med!!



julmarknad på Liseberg skulle jag vilja åka till men har inte haft råd :S

2010-12-22 @ 00:55:21
URL: http://virkastickasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS