') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

GRATTIS TILL TROGEN LÄSARE!


Som jag tidigare gjort ett inlägg om så delas ett årligt Matbloggspris ut.

Jag blev nominerad av många av er mina trogna läsare. Ni fick ochså chansen att vinna fina priser genom att rösta på mig.

Vinnaren av Matbloggspriset 2009 blev en matblogg som heter Picki Picki.


Men jag vill säga Grattis till Mirva som nominerade mig med så fina ord!
Du vann nämligen 6 middagsleveranser från MIDDAGSFRID. :D
Hoppas det blir något gott!
Och än en gång STORT TACK för att du röstade på mig.






Jag är fortfarande hemma med Mollie som nu börjar bli piggare!
Och jag tröttare......allt ska dras fram för att lekas med i sisådär.....5 sekunder!!
Sedan är det något nytt som lockar!
Kom på mig själv med att sitta kvar och leka med lera medans Mollie redan hittat nya "utmaningar"!







Lera är ju jättekul, eller hur mamma?











Här har vi gjort lite olka figurer...gubben och gumman i mitten kallar Mollie för Mormor och morfar!








Inom kort kommer ett jättegott recept på en underbar chessecake... :P




Kommentarer
Postat av: Githan

För mig är du, Åsa, en klar vinnare med din matblogg. Har tittat och läst PickiPicki men blev inte speciellt faccinerad av innehållet eller upplägget.

Tack för att jag får läsa din fina och innehållsrika mat-och receptblogg. Med härliga inslag av vardagen med Mollie och hennes mamma och pappa. Kram!

2009-11-12 @ 12:28:39
Postat av: Karin

Väntar med spänning på cheesecakereceptet. Cheesecake har jag aldrig gjort själv bara ätit när andra lagat till. Det är alltså något som jag har ogjort. Jag har sparat en del recept som bara väntar på att bli tillagade.

Postat av: Helena Ljunggren

Lera ÄR jättekul :)



2009-11-12 @ 13:24:31
URL: http:// www.helenaljunggren.com
Postat av: Mirva

Hej Åsa!



Och vad glad jag blir !!!! ;-))) DU ÄR JU NR 1, du inspirerar mig varje dag, tack vare dig kan jag fortfarande hitta recept som alla tycker om i vår familj!



KRAM Mirva

2009-11-12 @ 13:37:54
URL: http://modellmini.blogspot.com
Postat av: Mirva

Hej Åsa!



Du kan maila mig på den adressen (som inte syns här till alla) eller till [email protected]



KRAM Mirva

2009-11-12 @ 13:41:03
URL: http://modellmini.blogspot.com
Postat av: Christel Hansson

Grattis goa Syster till nomeneringen,så glad för din skull.vet hur mycket din matblogg betyder för dig.Cheesecken har jag ätit av även idag,den är bara så god.Dina bontybollar älskar dom,klart att det ska bli jul godis i år.jag ska göra sådana till Tobbe och Emma,Oliver.Dom kommer att gilla dom med all säkerhet.Kramiz <3

2009-11-12 @ 21:39:47
Postat av: Christel Hansson

Grattis goa Syster till nomeneringen,så glad för din skull.vet hur mycket din matblogg betyder för dig.Cheesecken har jag ätit av även idag,den är bara så god.Dina bontybollar älskar dom,klart att det ska bli jul godis i år.jag ska göra sådana till Tobbe och Emma,Oliver.Dom kommer att gilla dom med all säkerhet.Kramiz <3

2009-11-12 @ 21:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS