') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

TACK !!!


Jag vill verkligen tacka allihopa för era värmande kommentarer!!
Och även tack för alla tips ang. brännskador!
Nu känns det som att läget är "under kontroll" här hemma och vardagen har nästan återgått till det normala.
Det vi måste tänka på är infektionsrisken...vilket betyder att Mollie inte kan gå på dagis än.
Även undvika sandlådor....m.m.

Det som har gjort detta lättare att hantera är att Mollie inte verkar ha ont av det.Förutom när det ska rengöras,då får hon både smärtstillande och lugnande.
Men annars är hon samma glada, pigga tjej.Och det är så skönt!


Än en gång.....Tack för att ni tänkt på oss!!

Nu har jag massor av gott att dela med mig av,nya recept kommer snarast!






Mollie tackar för alla hälsningar!!

Så här såg hon ut för ett par dagar sedan, idag har hon fått ett lite tunnare förband.
Det går framåt!




Ha en trevlig Måndag
  
    önskar

Åsa,Mollie och Peter!!










Kommentarer
Postat av: Birgitta Regander

Klart ni ska ha massa värmande kramar mitt i allt elände:)

Hoppas det läker fort innan sommaren och att Mollie slipper lida mer av det!!!

Ha en fin vecka och hoppas det snart går över!!

Stora kramar

Birran

2009-05-18 @ 19:49:31
URL: http://www.birran6.com
Postat av: Christina

Vi tänker mycket på er! Det är så synd om er. Inget roligt sätt att börja sommaren på!

Många kramar från Christina, Tova och Magnus.

2009-05-18 @ 19:57:06
Postat av: Vicki

Stackars lilla tjej. Tur att det gick så pass bra som det gjorde. Fick hon sova mer än en natt där?



Kasslergrytan låter jätte god!! Den ska jag testa här hemma.



Vicki

2009-05-18 @ 20:24:34
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Bakmammorna

Hittade din trevliga blogg - vilka goda bakverk du gör! Kanelkakan ska jag testa imorgon. Ta hand om lilltösen!

2009-05-18 @ 20:31:43
URL: http://www.bakmammorna.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Skönt att hon inte har ont iaf, hoppas att det läker fint! Stackars lilla söta tjejen! Måste berätta att jag provat kebabpizzan, mycket gott! Herrgårdsfilen ska vi ha till middag denna veckan, har gjort den en gång innan, helt klart en ny favorit! Och så har jag provat ananaspajen också, klart godkänd. Älskar nya recept och det vi inte gillar i tar jag bort och lägger till något annat istället. Ser fram emot fler goda recept! Ha det bra hela familjen!

2009-05-19 @ 10:35:00
URL: http://mamaauroras.blogg.se/
Postat av: Sussie med familj

Tänker på er varje dag!

Ge Mollie en stor stor kram från oss

alla.

2009-05-19 @ 11:17:35
Postat av: I Nadjas kök

Så skönt att höra! Allt blir bara fint ska ni se :D .

Ha en toppenfin långhelg och krya på er.



Nadja

2009-05-20 @ 10:17:28
URL: http://www.nadjaskitchen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS