') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

MORS DAG!!!


Ja idag är det ju Mors Dag....
Vissa firar det, andra inte.  Jag brukar uppvakta min mamma med något,allt från en blomma till något annat jag vet att hon blir glad över.
Men det viktigaste tycker jag är att träffas och umgås en stund!
För mig betyder min mamma jättemycket.
Idag ska jag överraska henne med en smarrig tårta och en prenumeration på ett par av hennes favorittidningar.
Nä, hon har ingen dator så hon kan inte läsa detta... ;)
Jag är ju själv en ganska nybliven mamma, men även jag fick en present från Mollie nu på morgonen!!
Gullungen!   <3
Misstänker dock att hon haft hjälp av Peter.....  :D






Jag blev såååå glad!!





Och i paketet låg.............








En ny elvisp från Chiliserien!!!!!!!!!!



Det var verkligen en överrskning och passar perfekt då min gamla visp gick sönder förra helgen!
Efter 13 år! Äntligen!! Har aldrig gillat den gamla vispen.den lät som sjutton och tog jättelång tid att vispa.

Nu ser jag fram emot att baka med denna skönhet!!



Hoppas ni alla andra får en skön Söndag!
Berätta gärna om ni själva blivit överraskade med något eller om ni ska äta något gott idag!


Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, vilken fin present du fick.



Här blir det lite firande ikväll, då vi ska till mina föräldrar och grilla.



Ha en fortsatt bra Mors dag!

2009-05-31 @ 11:43:56
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Camilla K

Fin visp! Konstigt att det är en helt annan känsla att baka och laga mat med fina grejer!



Vi är ju 5 generationer i vår släkt och träffas hela högen hemma hos mina morföräldrar. Jag brukar köpa något till både min mamma och mormor. Jag brukar också få något av dottern..men knappast något av sonen som avskyr sånt här och tycker dessa dagar är så onödiga. suck o pust



Idag har jag lovat att stå för tårtorna så nu är de förberedda för garnering. Satsade på glasstårtor av två olika slag då flera i sällskapet inte är några tårtälskare.



Ha en härlig dag!

2009-05-31 @ 11:49:47
URL: http://camillak.com
Postat av: Allice

alltid roligt med paket. Som vanligt när det gäller patrick, du vet, minnet är inte på topp. Barnen är ju inte riktigt stora än. Men svärmor bjöd på sin underbara kalops. Jättegott trots värmen.

2009-05-31 @ 18:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS