') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

MINA BÄSTA VÄNNER I KÖKET!


Det finns vissa saker i köket som man älskar mer än andra......
Mina Globalknivar är ett sådant exempel!!
Det är en fröjd att skära och hacka med dem knivarna.
Två av dem har jag fått i födeldedagspresent och den tredje har jag köpt själv.
Jag skulle vilja komplettera med brödkniven men har alltid blivit för snål när jag väl stått där....



Mina älskade knivar!

En annan sak som jag älskar i köket är ju såklart min dotter Mollie!
Hon får snällt leka bredvid när jag lagar mat, hon är ju så liten än så hon kan inte hjälpa till.
Men jag längtar så till den dagen då vi kan baka tillsammans o göra julgodisar...mm.!
Känner jag henne rätt så kommer hon väl vända upp och ner på hela köket
så att jag får ett nervöst sammanbrott..haha!
Jag avskyr när det är FÖR stökigt  på diskbänken!



Här är Mollie c:a 6 mån och  assisterar mig i köket...




.........och hon tycker än idag att det är lika kul!!

Har ni själv något som är "livsviktigt" i era kök?






Kommentarer
Postat av: Christel

Jaaa,min kaffekokare.vet inte vad jag skulle göra utan den..Hahahahaha

2009-02-17 @ 21:50:03
Postat av: Jenny

Ja min blender och jättestora gjutjärnsgryta och min lerform. Används ofta och till så mycket.

2009-02-18 @ 14:57:16
URL: http://beingfamous.blogg.se/
Postat av: Fias kastruller

Jag har också en globalkniv som jag älskar. Jag kan nog inte leva utan min diskmaskin :) jag hatar att diska för hand!

/Sofia

2009-02-18 @ 19:24:25
URL: http://fiaskastruller.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS