') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

OFRIVILLIG FRÅNVARO!


Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen!!
En kombination av massor att göra på jobbet+att jag dessutom gått och blivit sjuk har gjort att det blivit såhär..... :(
Så fort jag är på banan igen kommer massor med nya goda recept!!



Hoppas ni alla mår bra och njuter av dessa sista skälvande dagarna innan jul!




Bjuder på en bild av min sötaste Lucia.....(som innan bilden togs var jättesur och ville ABSOLUT INTE ha på sig lucialinnet!! )
Fick "muta" henne med ostbollar! ;)

















Vi hörs snart igen!/Åsa.




Kommentarer
Postat av: Anna/Frostrosor

Oj, sjukt där också! Hoppas att ni snart mår bättre! Min son har råkat ut för vattkoppor, men han är inne på åttonde dagen så nu lättar det. Jag är också lättmutad om det är ostbollar som är mutan :-D

2009-12-19 @ 18:00:47
URL: http://frostrosor.blogspot.com
Postat av: Anonym

Usch ja, jag med. Haft ett helsike här, är ju tvungen att packa med brösthosta och rinnig näsa och nysattacker.



Du förresten, sugen på Ikea kanske mellandagarna?

2009-12-19 @ 22:41:29
Postat av: Jenny

Det var jag =)

2009-12-19 @ 22:42:01
Postat av: I Nadjas kök

Krya på dig, hoppas du blir frisk snart!

2009-12-20 @ 19:42:43
URL: http://www.nadjaskitchen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS