') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

GOD JUL!!!


Nu, så är dagen D här!!
Lite annorlunda julafton kommer vi ha här...
Vinterkräksjukan håller oss fortfarande i ett järngrepp och nu är det Peters tur. :(
Så av förklarliga skäl så firar vi ensamma.
Julmaten får nog vänta ett par dagar, jag gissar på att det blir mycket vatten och kokt ris istället.

Det blir ju i alla fall en Jul att minnas..... ;)

Alla ni andra får äta för mig med!!











Till alla mina kära läsare vill jag nu önska en riktigt GOD JUL!!



Kram Åsa.












Kommentarer
Postat av: Carita

God jul!

2009-12-24 @ 10:57:33
URL: http://blacklion.blogg.se/
Postat av: Sussie med familj

Vi önskar er en riktigt God Jul.

Hoppas att Peter mår bättre snart.



Kramar från oss alla

2009-12-24 @ 11:28:15
Postat av: Allice

Lider med er, hoppas Peter kryar på sig. God Jul Allice med fam.

2009-12-24 @ 12:04:35
Postat av: Anna-Lena

God Jul till Er med,låter inte roligt med vinterkräksjukan, hoppas att ni blir friska snart.

/Anna-Lena

2009-12-25 @ 00:27:21
Postat av: kakka

GOD JUL O GOTT NYTT ÅR ....tack för många fina recept under året....jag har sagt det förrut : du är bäst....

2009-12-25 @ 10:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS