') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

SNABBA FISKBURGARE!!


Idag är jag tillbaka i "verkligheten".
Min ledighet är nämligen slut för den här sommaren.....
Jag har haft en härlig semester och verkligen laddat batterierna.
Nu börjar man tänka så smått igen på veckomatsedlar, storhandlingar, dagistider, m.m.....


Här är i alla fall ett väldigt snabbt,gott och enkelt  tips på fiskburgare.
Dom färdigpanerade fiskfiléerna som jag har använt tycker jag är riktigt goda.
Med lite hemmagjorda klyftpotatis till så blir det en komplett måltid!












Det här behöver du:



*Hamburgarbröd
*Frysta färdigpanerade fiskfiléer
*Remoulade, färdig eller hemmagjord
*Sallad,tomat,lök.gurka
*Klyftpotatis hemmagjorda











Räddare i nöden att ha hemma i frysen när tiden tryter.....
Jättegoda faktiskt!











Tar inte många minuter på stekjärnet........










Dessa använde jag,känns lite nyttigare......














Hemmagjord remoulade kan man lätt göra själv av finhackade pickles, majonäs, curry,
 salt, svartpeppar och lite gräddfil.
Ju längre den får stå och dra, desto godare......




Smaklig Måltid!







Här har det regnat mer eller mindre hela dagen och det då känns det inte så dumt att börja jobba igen...
(intalar jag mig själv i alla fall. :D )




Ha det bra allihopa!





Kommentarer
Postat av: Jenny

De filéerna brukar jag också köpa men de trillar i sönder när jag steker dem =)

Men en god idé iallafall.



Kram

Ps Min dator funkar nu.

2009-08-04 @ 16:50:03
URL: http://beingfamous.blogg.se/
Postat av: Helena

Mmm ser riktigt mumsigt ut. Kul att hitta enkla och bra recept när man har idétorka, vilket jag har just nu.



/Helena

2009-08-05 @ 20:36:13
URL: http://www.klarafardiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS