') else writeln('
'); writeln(' '); close(); }}

NU ÄR VINNAREN DRAGEN!!


En lycklig ( förhoppningsvis... ;) )vinnare har blivit meddelad i kväll att hon vann dom fina sakerna från KALASFÅRM.

Christina, som vad jag förstår är en trogen läsare, hade turen på sin sida!!
STORT GRATTIS TILL DIG!







Tillhör numera Christina!







Jag vill verkligen tacka alla som har varit med ,och responsen var enorm!
Så himla kul! :D
Jätteroligt att få så många kommentarer,fortsätt gärna med det....


Det enda som kändes lite trist var att det bara var EN vinnare,hade önskat ni kunde haft tur allihopa!!
Men förhoppningsvis kommer det bli tävlingar framöver.



Ha en bra kväll allihopa!! :D





Kommentarer
Postat av: Nea

Hej hej!

Här är en trogen läsare men som inte gett sig till känna förrut.

Din blogg är helt fantastisk!! Helt suveränt när man har lite torka (ganska ofta mao) att titta in här! Tusen tack för det! :)



Nu har jag en lite fråga som gäller kryddor. Tyvärr har jag blivit äckligt allergisk mot vitlök. :( Det är bland det godaste jag vet men det kan inte hjälpas. Färsk funkar bättre än kryddor med vitlök som är rena "döden". Nu undrar jag om du har ngt förslag på ngn annan krydda man kan använda istället för just vitlök? Ngt som är sådär gott och smakar ganska mkt. Och sen önskar jag...nä, skojja bara. Men vet du ngn krydda eller tips så blir jag glad! :)



Ha en underbar helg!

Kram Nea

2009-08-07 @ 21:25:08
URL: http://neaidetgulahuset.blogspot.com
Postat av: Pernilla

ja, testa pestokasslern, det var verkligen en sån där toppenrätt. nästan så att jag redan går och längtar tills vi ska äta den nästa gång :) så himla gott!

2009-08-08 @ 17:15:09
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Fröken Eko

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen!



/F

2009-08-10 @ 09:31:50
URL: http://frokeneko.blogspot.com
Postat av: Sara

Grattis till vinnaren! Härligt med lite tävlingar då och då =) Som sagt innan. Din sida är super bra och rolig att läsa!

2009-08-11 @ 10:22:58
URL: http://saralillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida


bloglovin

RSS